Yarın Ankara' ya gidiyorum :-)
Dün Nesrinlerde kimse yoktu. Annesi ve babası Sapanca Gölüne gitmişler. Beni ve Buket' i davet etti.
Gittiğimde, Buket gelmişti. Biralarımızı açıp sohbet etmeye başladık.
Benim çok değiştiğimi, havalara girdiğimi söylediler. Bende, böyle bir şey olmadığını halen benim için çok değerli olduklarını söyledim.
Evet değerlilerdi ama Serpil daha değerliydi benim için...
İkisi ortaklaşa olarak internet üzerinden bana bir hediye almışlar. Ne olduğunu sorduğumda Nesrin gidip getirdi. Gözlerime inanamadım. Ben de ki vibratörün daha gelişmişi idi. Ancak bu sert değil, yumuşak ve kemeri sayesinde bele bağlanıyor.
Neden böyle bir hediye aldıklarını sordum. "Biz evde ikimiz birbirimize yetiyoruz. Sen yalnızsın diye düşündük. Tabii Serpil ile aranızda bir şey yoksa" dediler. Bende olmadığını söyledim.
2 şer bira daha içtikten sonra Nesrin yanıma gelip dudaklarımdan öpmeye başladı. Aslında kendimi tuhaf hissettim. Serpil' i aldatmak gibi geldi... Ama Nesrin' in öpmelerine, Buket' de okşamalarıyla beraber katılınca kendime hakim olamadım ve istekle karşılık vermeye başladım.
10 dakikaya kadar hepimiz çırılçıplak yerde sevişiyorduk...
Ne kadar geçti bilmiyorum ama bir süre sonra Nesrin yeni vibratörümü aldı ve belime bağladı. Sonrada dudaklarının arasından içeri kaydırdı. Çok garip bir duyguydu. Kendimi bir an erkek gibi hissettim. Ama asıl niyetinin kendine hazırlamak olduğunu, önümde elleri ve dizleri üzerinde durunca anladım. Dizlerimin üzerinde ona yaklaştım ve önümde sallanan şeyi kadınlığının dudakları arasından ittim. Derin bir inleme döküldü ağzından. Belimi hareketlendirmeye
başladım. O sırada Buket yerde yatarak bacaklarımın arasına geldi. Belimin her git gel hareketinde Buket' in dilini hissediyordum. Buket bacaklarını kendine doğru kırınca, Nesrin' e yaptıklarıma ara vermeden, devam ederken, belden yukarımı geriye çevirip sağ elimle Buket' in bacak arasına yöneldim.
İlk haykırmaya başlayan Nesrin oldu. Önümden kalkınca ben de Buket' e ters dönerek başımı bacaklarının arasına götürdüm. Birbirimize bunu yaparken Buket bir eli ile önümde sallanan şeyi sıvazlıyordu. İkimizde boşalana kadar bu şekilde devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Gençlik ve Bekarlık)
NonfiksiEn özel günlüklerimi sizlerle paylaşıyorum.