Serpil ile ve yine delice geçen bir yılbaşı daha yaşadım :-)
Öncelikle hiç bir yere gitmeyip Ankara' da kaldığımız için bütün herkes bize çok bozuldu. Bu fazla umurumuzda değil.
Yılbaşı günü okul çıkışı büyük bir markete girdik. Fazla büyük olmayan bir hindi, çerez, meyve başta olmak üzere, 2 araba dolusu alışveriş yaptık.
Eve geldikten sonra hemen üzerimizi değiştirip şortlarımızı giydik ve mutfağa geçip aldıklarımızı yerleştirdik ve hindiyi haşladık. Bu sırada mezeleri, salatayı ve pilavı yaptık. Bu kadar çok şeyi kim yiyecek diye de şakalaşıyor, kahkahalar atıyorduk.
Saat 20.00 gibi hindiyi fırına aldık. Yemek masamız süper olmuştu ve neredeyse masada boş yer kalmamıştı.
Masaya oturduk ve birer duble rakı doldurduk.
Saat 22.00' da hindiyi masaya alana kadar mezelerle oyalandık. İkimize de durmadan telefon veya mesaj geliyordu. Ailelerimizle konuştuktan sonra cep telefonlarımızı kapattık. Acil bir şey olursa ev telefonundan ararlar diye düşündük.
Yemekten çatlar hale geldiğimizde hindinin sadece 1 butunu yiyebilmiştik :-)
23.30 a kadar masada içtik. Daha sonra kalkıp beraber duş aldık ve 10 gün kadar önce internetten satın aldığımız iç çamaşırlarını giydik. Aynaya bakınca, ikimizin de muhteşem olduğumuzu gördük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Gençlik ve Bekarlık)
Não FicçãoEn özel günlüklerimi sizlerle paylaşıyorum.