Bu sabah kahvaltımızı, küçük, portatif masamızın üzerinde yaptık. Çok zevkliydi. Piknik tüpünde de çayımızı demledik. Kahvaltıdan sonra ormanlık alanda bir yürüyüş yaptık. Tepeye çıktıkça manzara daha da güzelleşti.
Öğleden sonra denize girdik ve güneşlendik. Serpil' in vücudu gerçekten çok güzel. O nu bikinili görüp vücudunu öpmek istemeyecek bir insan olamaz.
Arada bir komşumuz olan çiftle birbirimize el salladık.
Akşam üzeri küçük bir ateş yakarak mangal hazırlığı yaptık. Bu sırada rakılarımızı doldurduk :-)
Mangalın başında da içmeye devam ettik. Gece olunca yine mumlarımızı yaktık ve çadıra girdik. Birbirimizi uzun uzun öptük, birbirimizin ezberlediği vücutlarını tekrar çok çok detaylıca keşfe çıktık.
Bu sefer ben Serpil' in üzerinde ters döndüm. Elimde ki vibratörümü kadınlığı ile buluşturdum. Aldığı zevkle, bir parmağını uygun olan yerime dayayıp içine itti ve daireler çizmeye başladı. Ama öncesinde dudakları ve diliyle yumuşatmayı ihmal etmedi.
- Ohh Pelin çok zevk alıyorum
- Bende canım ama biraz acıyor
- Geçer birazdan bebeğim
- Geçmese de umurumda değil
- Yarın gece, parmağımın yerinde şu an benim içimdekinin olmasını ister misin?
- Onunla çok acıyor ama sen nasıl istersen
- Canının yanmasına izin vermem merak etme
- Tamam canım...
- Ohhh Pelin devam et. Çok güzel. İterken çevirsene
- Mmmm böyle mi?
- Ahhh evet evet böyleee. Devam et yalvarırım
- İstediğin kadar devam ederim
- Ohhh geliyorum geliyorum
- Ohh bende canım haydi haydi. Oooohhhhhhhhİkimiz aynı anda rahatladık.
Yan yana çadırın üstünü seyrederken Serpil uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Gençlik ve Bekarlık)
Non-FictionEn özel günlüklerimi sizlerle paylaşıyorum.