Geçen hafta bir akşam Cengiz' in evine gittim.
Çok güzel bir sofra hazırlamıştı. Karşılıklı yemek yedik ve biraz şarap içtik. Beklediğim sözler dökülüverdi ağzında. "Beni çok sevdiği... Bana aşık olduğu..."
Beklememe rağmen şaşırdım ve benim duygularımın onunla aynı olduğunu söyledim. Bu itiraflar bizi daha da yakınlaştırdı. Yemekten sonra koltukta otururken öpüşmeye başladık. Başta masum olan bu öpüşmeye dillerimizde katılınca ikimizde derin derin solumaya başladık. Elbisemin üzerinden sırtımı ve omuzlarımı okşuyordu.
Zaman zaman elleri göğüslerime yaklaşıyor ama hemen çekiyordu. Ben de çok acemi gibi davranıyordum. Hiç deneyimim olmamış gibi... Pantolonunun üzerinden erkekliğinin kabarıklığı açıkça belli oluyordu.
Ama o gece öpüşmekten fazla ileri gitmedik.
2 gün önce Serpil sevgilisi ile sinemaya gideceklerdi. Ben de Cengiz' i evime yemeğe davet ettim. Bu gece biraz daha ileri gitmek istiyordum.
Dizlerimin bir karış üzerinde kumaş bir etek giydim. Üzerime de beyaz bir bluz. Yemekten sonra koltuklara geçtik ve müzik dinlemeye başladık. Önümüzde ki büyük sehpanın üzerinde kuruyemiş ve şarap kadehlerimiz vardı.
Şaraplarımız bittikçe ben mutfağa gidiyor, dolduruyor ve sehpanın üzerine koyuyordum. Eğilirken bluzumun açılıp sütyenimin göründüğünün farkındaydım. Bunu bilerek yapıyor ama farkında değilmişim gibi davranıyordum.
Bir seferinde koltuğa oturduktan sonra Cengiz daha da yaklaştı, beni kendine çevirip öpmeye başladı. İstekle karşılık verdim. Yine elleri bluzumun üzerinden vücudumu okşuyordu. Durmadan öpüşüyor sanki birbirimizin dudaklarını yiyorduk.
Elleri artık daha ileri gidiyor, bluzumun üzerinden göğüslerimi avuçluyor, eteğimin üzerinden kalçalarımı okşuyordu. Her avuçlamasında kendime engel olamayarak alt dudağını daha fazla emiyordum. Yavaşça omuzlarımdan iterek koltuğa sırtımı yaslamamı sağladı ve bluzumun ilk düğmesini açtı. Sonra ikincisini... Üçüncüsünü...
Her seferinde çok yavaş hareket ediyor, tenimin her açılan kısmını öpüyordu. Bir kaç dakika içinde bluzumun önü tamamen açılmış sütyenim olduğu gibi meydandaydı. En son hareketi dilini göbek deliğime sokması olmuştu. Sonra yine yavaşça yukarı çıktı. Dudaklarımı, boynumu öperek yeniden aşağı inmeye başladı. Dudakları sütyenime gelmişti ki, durdu ve iki göğsümün arasından bağlı olan sütyenimin kopçasını çözdü. Sütyenim arkaya düşmüş, göğüslerim tamamen özgürdü. Büyük bir sabır ve iştahla dudaklarının arasına almaya başladı. Zaman zaman minik ısırıklar atıyordu. Göğüs uçlarım şişmiş sanki patlayacak gibiydiler. O emdikçe başını daha çok bastırıyor, saçlarını çekiştiriyordum. Kadınlığımdan suların bir şelale gibi aktığını hissediyordum. Göğüslerimde ki dudaklarının yerini ellerine bırakarak daha aşağıya inmeye başladı. Eteğimin tam üzerine gelmişti. Gözlerimin içine çok kısa bir bakış attı. Bu bakışlar izin istiyordu. Tepki vermedim. Bunun üzerine eteğimi aynı ustalık ve sabırla yavaşça çıkardı. Artık üzerimde sadece saten külotum ve önü tamamen açık olan bluzum kalmıştı.
Külotumun üzerinden klitorisime dudaklarıyla masaj yapmaya başladı. Deliriyordum. Parmaklarıyla da külotumun üzerinden bütün kızlığımı usulca okşuyordu. Bir süre sonra külotumu sıyırmak istedi. Buna kibarca engel oldum.
Onun için kolay kadın olmak istemiyordum. Doğruldu ve kırılmadığını dudaklarıma kondurduğu bir öpücükle belli ettikten sonra beni koltuğa yatırdı ve kendisi de üzerime uzandı. Erkekliğini pantolonunun üzerinden hissediyordum. Kendini kadınlığıma bastırıyor bir yandan dudaklarımdan öpüyordu. Yaklaşık 5 dakika bu şekilde seviştik. Daha sonra pantolonunu çıkardı ve boxer ı ile yeniden üzerime uzandı. Erkekliğini şimdi çok daha iyi hissediyordum. Büyük ve taş gibi sertti. İçimdeymiş gibi ileri geri hareket ettiriyordu. Bir ara iyice bastırdı ve haykırarak boşalmaya başladı. Islaklığı kendi külotunu geçmiş benimkine ulaşmıştı. Islaklığı hissedebiliyordum.
Öpüşmelerimiz daha yavaşlamıştı.
İlk sevişmemizi bu şekilde bitirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Gençlik ve Bekarlık)
No FicciónEn özel günlüklerimi sizlerle paylaşıyorum.