״בוקר טוב לזוג המלכותי.״ ינאי מקבל את פנינו.
״בוקר.״ אני קופצת עליו ומחבקת אותו, אני מרגישה שלא ראיתי אותו שנה, "התגעגעתי ינאי."
"גם אני. אבל עכשיו כשאתם זוג אתם צריכים פרטיות," הוא מעוות את פניו בצחוק, "ואני נדחק לפינה."
"Nobody puts Baby in a corner" אני צוחקת.
"אני מת על זה שאת מצטטת משפטים מסרטים ישנים." ינאי מחייך.
״איפה סיון ודני?״ אני שואלת את ינאי.
״בדרך, הם עצרו לקנות שתייה.״
״יונתן, איך זה שאתה לא במים?״ רן שואל אותו. אני מבחינה בפרצופו העגום של יוני.
״הייתי כבר, תכף אכנס שוב.״ הוא עונה באדישות האופיינית לו.
״ראיתי שהייתם בוולמרג אתמול.״ אני אומרת.
״כן היה סבבה, חזרנו מאוחר אבל יונתן החליט להעיר אותי מוקדם כדי לתפוס גל.״ ינאי מקטר.
אני מעדיפה לא לשאול על מאיה והאם הם נפגשו שם כי אם יונתן היה רוצה לשתף אז הוא היה מדבר כבר.
אני רואה את דני וסיון באופק, דני סוחב תיקים ושקיות והיא הולכת לצידו כמו פרינססה, כל-כך מתאימה לסיון ההתנהגות הזאת, היא מצחיקה אותי.
״בוקר, בוקר.״ סיון מתיישבת לצידי.
״בוקר קשה?״ אני מתעניינת.
״לילה קשה.״ דני מתלונן, ״הילדה הזאת לא מפסיקה לשתות לא משנה כמה אני אומר לה לעצור.״ הוא ממשיך להתלונן.
״אויש, תפסיק להיות בכיין בסך הכל שתי כוסות.״ היא מגלגלת את עיניה.
״שתיים? שתיים סיון? תנסי חמש לא כולל הצ'ייסר שיונתן פה הביא לך.״ הוא מסתכל עליו בכעס.
״תפסיק להיות בחורה, היא שותה איתי כמו אחלה גבר.״ יונתן צוחק עליו.
״זה לא מצחיק. רציתי ללכת לישון עם חברה שלי ולא עם איזה שיכור גמור.״ הוא גורם לכולנו לצחוק וכשמבין מה שהוא אומר הוא צוחק גם.
״טוב. הבטחתי לך לא לשתות ככה יותר כשאנחנו יחד.״
״נראה אם תעמדי בזה.״ אני עוקצת אותה.
״ששש.. שקט את. איך היה בסרט?״ היא משנה נושא כדי לא להיות על המוקד של דני.
״עצוב.״ רן עונה במקומי.
״לסרט עצוב לקחת אותה רן, סירייסלי?״ היא נדה בראשה מצד לצד, "לא למדת כלום מהשיחה שלנו?" היא עוקצת אותו.
״לא ידעתי. מה אני אעשה? היו עליו המלצות רבות והייתי בטוח שזה סרט של בנות שהיא תאהב. לא תיארתי לעצמי שזה כזה עצוב.״
״אני ידעתי. את יודעת שקראתי את הספר הזה.״ אני אומרת לסיון.
״טוב אין ספר שלא קראת.״ טוב זה כמעט נכון, אני מאוד אוהבת לקרוא אך רשימת הספרים שלא קראתי עוד ארוכה.
YOU ARE READING
במבט לאחור
Romanceרומי, בחורה בת 20 שהשתחררה מהצבא, הכל כבר היה לה מתוכנן- להתחיל לעבוד בבר הכי שווה בתל אביב, לשכור דירה עם החברה הכי טובה ולהרשם ללימודים. יחד עם חבריה הטובים והבלתי נפרדים היא רק חיכתה לחיים שאחרי הצבא- לבלות, להנות ולנסוע לחופשות משותפות שום דבר ל...