****** אני מקווה שהפרק החדש ייתן הפוגה מהמצב הבטחוני שלנו ואילו למספר דקות, בהזדמנות זו אגיד תודה לכל מי שקורא.ת את הסיפור שלי ומוצא.ת שזה מעניין אותו.ה . תהנו....******
פרק 21
מאיה יוצאת ממני לקראת חמש, אני מתארגנת לעבודה ומסמסת לסיון לפני שאני יוצאת,
אני: מה קורה?
סיון: היי מאמוש, מה איתך?
אני: אני בסדר, מה את עושה?
סיון: סיימתי עכשיו לעבוד אני עולה הביתה להתארגן, דני אוסף אותי לסרט, נהיינו דביקים כמוכם.
אני: חחחחחחחחח
סיון: איך היה עם רן ???
אני מספרת לה כל מה שהיה.
סיון: איזה גבר תפסת לך! אחד למיליון, אני בהלם ממנו שהצליח להתאפק. אבל תסבירי לי איך מזה שרצית להיפרד ממנו, קראת לו לישון אצלך?
אני: כן הוא נסיך אמיתי, אבל אני לא יודעת סיון אתמול נכנס בי משהו, איזה שד, נשבעת לך, רציתי רק להיות איתו מהרגע שהוא נכנס לבר, אני לא יכולה לשים את האצבע על מה שגרם לזה.
לא היה לי מה להגיד חוץ מהאמת, אני באמת חושבת ככה. אני מסתירה ממנה את כל החלק שאדר החליט לכרות איתי הסכמים כי היא בטוח לא תבין ותרד לחיי בלי סוף או גרוע מזה תספר ליונתן ודני.
סיון: אז מה את מתכוונת לעשות?
אני: אני לא יודעת.
סיון: זה לא שהתאהבת בו אתמול כן?
אני: לא, לא, אני לא יודעת מה לעשות. אולי אני צריכה עוד כמה ימים כדי לגבש דעה? הוא וינאי יוצאים לאיזה פעילות, הוא לא יהיה זמין ביומיים הקרובים.
סיון: אוף, אני שונאת שהם נעלמים ככה. שיחזרו בשלום.
אני: לא נראה לי משהו רציני, הוא אמר לאבא שלו ביום שישי ששקט בגזרה.
סיון: נקווה. אז מה התוכניות שלך להיום?
אני: אני מחליפה את מאיה, עוד מעט יוצאת לבר.
סיון: אה יופי שלא תשתעממי איזה יום אחד בבית, חחח
אני: הדבר האחרון שאני יכולה להגיד זה שמשעמם לי בחיים האלו.
*
אני מגיעה לטורו בזמן. יש פועלים במקום שלא ראיתי קודם, כנראה מתקינים את עמדת הקריוקי ליום שלישי בערב ואת המסך. אמיר מדבר עם אחד מהם ומסמן לו כל מיני דברים עם הידיים שאני לא טורחת לנסות להבין אפילו.
YOU ARE READING
במבט לאחור
Romanceרומי, בחורה בת 20 שהשתחררה מהצבא, הכל כבר היה לה מתוכנן- להתחיל לעבוד בבר הכי שווה בתל אביב, לשכור דירה עם החברה הכי טובה ולהרשם ללימודים. יחד עם חבריה הטובים והבלתי נפרדים היא רק חיכתה לחיים שאחרי הצבא- לבלות, להנות ולנסוע לחופשות משותפות שום דבר ל...