אני שמחה להגיע לעבודה, אני מגיעה רבע שעה לפני הזמן ומקווה שאדר יהיה היום. הוא לא הגיב על ההודעה אשר שלחתי לו באינסטגרם.
אני אומרת שלום לתומר ומבקשת לימונענע, אמיר יושב ליד אחד השולחנות במרפסת. זה אומר שאדר לא במשמרת היום, משהו בתוכי לא רגוע, אני יוצאת לעשן סיגריה בזמן שנשאר לי עד תחילת המשמרת.
"יפה שלי, מה קורה?" מאיה קופצת עליי, "נו איפה ישנת? מי זה הבחור עם החולצה החתיך הזה?" המון שאלות היא ממטירה עליי, אני רוצה להשיב לה אך תומר בדיוק מתקרב אלינו.
"אתן לא מבינות מה הלך פה מוקדם יותר," הוא לא ממתין אפילו שנשאל וממשיך, "אדר היה פה בפתיחה של הברמנים והיה עצבני כל־כך, עד שביקש מאמיר להחליף אותו והלך." תומר הרכלן מספר לנו ומשהו בתוכי מתכווץ עוד יותר.
הברמנים מגיעים שעה וחצי לפני המלצרים לבר, הפתיחה שלהם קצת יותר מסורבלת משלנו, ממלאים משקאות, חותכים לימונים, מכינים כל מיני משקאות שניתן להכין מראש.
אנחנו רוצות לשאול את תומר מה קרה בדיוק, אך הטלפון שלו מצלצל, הוא קם וזז הצידה לקבל את השיחה.
"מעניין למה אדר עצבני?" אני פונה למאיה.
"למה? את לא מבינה רומי מה הוא עשה לי אתמול כל הדרך מהבר הביתה, לא הפסיק לשאול אותי שאלות, מי זה הבחור הזה? למה היא לא חזרה איתנו? איך השארנו אותה שם? הוא נורא דאג לך. אבל גם היה מעוצבן מאוד." היא נושמת רגע וממשיכה, "לא ראיתי אותו אף פעם ככה, ואני פה כבר שנה כמעט כל יום, נראה לי שיגעת אותו רומי, אבל אני שמחה, תמשיכי לשגע אותו אבל לא לפני המשמרות שלי סבבה? שלא ישגע אותי לנקות את התפריטים והחלונות עוד רגע." היא צוחקת.
"לא עשיתי לו כלום מאיה, לא יודעת מה העניין." אני לא רוצה להגיד למאיה מה אני מרגישה, אני עדיין לא סומכת עליה מספיק. אני מסתירה ממנה גם את כל מה שקרה בלילה עם ההודעות בינינו.
"טוב עזבי אותו, מי זה הבחור?" היא חוקרת אותי לגבי יונתן.
"יונתן, חבר טוב שלי."
"חבר, חבר? או חבר ידיד?"
"חבר אח מאמי, כולו שלך אם את רוצה." אני מחייכת אליה.
"ברור שאני רוצה! הוא בול הטעם שלי." אנחנו נכנסות לבר להתכונן לפתיחה של המקום.
"רומי בואי תכירי את שי-לי." אמיר קורא לי. הוא מציג לי את בת זוגו.
"נעים מאוד." אני מושיטה את ידי.
"נעים מאוד רומי, היי." היא לוחצת את ידי. "שמעתי עלייך קצת." היא מחייכת.
"מקווה שדברים טובים." אני מצחקקת, מקווה ששמעה עליי מאמיר ולא מאדר.
"רק דברים טובים." היא נראית לי חמודה.
YOU ARE READING
במבט לאחור
Romanceרומי, בחורה בת 20 שהשתחררה מהצבא, הכל כבר היה לה מתוכנן- להתחיל לעבוד בבר הכי שווה בתל אביב, לשכור דירה עם החברה הכי טובה ולהרשם ללימודים. יחד עם חבריה הטובים והבלתי נפרדים היא רק חיכתה לחיים שאחרי הצבא- לבלות, להנות ולנסוע לחופשות משותפות שום דבר ל...