Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın aşklarımm
İyi okumalar...
"Arslan ne kadar çabuk unutmuşsun bebeğinin annesini eğer düşmeseydi evleneceğin kadını ne kadar çabuk unuttunda bu kızı öpüyorsun sevgilim." Dediğinde dondum kaldım.
Evdekilerin bakışlarını üzerimde hissediyordum.
Hamile bebek evlilik Arslan.
Bu kadın Arslandan hamile kalmıştı.
"Saçma saçma konuşma sevda defol git şurdan asabımı bozma benim!." Diye gürledi.
Sevda denen kadın dudaklarını büzdü.
"Sevgilim bebeğimizi çok sevmiştin oysa ki her akşam yanımıza gelmiyor muydun sevgilim evlenecektik biz." Dedi
"LAN SİKTİR GİT BOŞ BOŞ KONUŞMA SİKİCEM SENİ DE EVLİLİĞİNİ DE." Dedi Arslan.
"O işi zaten yaptın sevgilim." Dediğinde gözümden bir damla yaş aktı.
Arslanla mutlu olacağımı mı söylemiştim.
Unutun gitsin.
"AĞLAMA AHU BU OROSPUYA İNANIP AĞLAMA." Diye bana bağırdı bu seferde.
Kalbim ağrıyordu.
Kaç gündür böyle oluyordu ama şu an ekstra ağrımaya başladı.
Düşecek gibi olunca birinin koluna tutundum.
"Ahu kendine gel Arslanı dinle yalan söylüyor bu kaşar." Dedi Onur.
"Onur sen hiç konuşma bence bizi ayırmaya çalıştın olmadı yapamadın evlenecektik biz Arslan beni seviyordu Anıl ve sen kabullenemedin ama o beni seviyordu." Diye bağırdı sevda.
Başım dönüyordu.
Kadın bu seferde bana baktı.
"Bebeğimiz olacaktı bizim biz çok mutluyduk evlenmek için gün bile aldık ama sen her şeyi mahvettin orosp.."
"KES LAN SESİNİ KES ANIL GÖTÜR ŞUNU BELASINI SİKİCEM ŞİMDİ." Diye bağırdı Arslan.
"Sen bizim bebeğimizin ölmesini sağladın Ahu, Allah senin belanı versin senden bin katı çıksın Arslanın aklını karıştırdın beni ve bebeğimi bırakıp gitti, SENİN İÇİN BİZİ BIRAKTI PİSLİK." Diye bana atılmaya çalıştı.
Ağlıyordum.
"SİKTİR GİT LAN RUH HASTASI KONUŞMA ONUNLA DEFOL." Diyordu Arslan ve ben hiç iyi değildim.
Bugün doktora gitmeyi düşünüyordum ama unutmuştum.
Kaç gündür kalbimde olan ağrı şu an nüksetmişti ve korkuyordum.
"İnanma Ahu lütfen açıklayacağız güzelim merak etme Arslan hepsini anlatacak sana " kulağıma fısıldıyordu Anıl.
Hepsi bu kadını tanıyordu.
"Raporu yanımda getirdim Arslan bebeğimin uzaktanda olsa ölmesini sağladı bu kız." Sevdaydı konuşan.
Sus artık sus.
Bana bakıyordu.
"Arslan sadece beni sevdi benimle evlenecekti benden bebek yaptı hamile olan bendim duyuyor musun beni DUYUYOR MUSUN SEN BİR HİÇSİN SENİ SEVMİYOR SADECE BEN VE BEBEĞİMİ SEVDİ HALA SEVİY.."
"ONUR ÇIKART ŞUNU FENA OLACAK." Herkes bağırıyordu.
Kalbim ağrıyordu.
Gerçekten ağrıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BENİ
RomanceGözünün önündeydim ama o her gün farklı kadınlarla magazindeydi. Beni görmeyen ve her gün beraber takıldığımız yakın arkadaş grubumuzda olan bir adama aşıktım. O ünlü bir iş adamıydı. Hani şu sürekli haberleri yapılan,farklı farklı kadınlarla mekanl...