29. BÖLÜM

8.8K 504 634
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
aşklarımmm

Profilimde yeni yazdığım bu tarzda bir kitap daha var aşklarım. (Sözleşme)

Duyurulardan haberdar olmak için takip etmeyi unutmayın beybiler.

instagram hesabımdan takip etmeyi de unutmayın her şeyi orada paylaşacağım artıkkkk. İnstagram adı: minabuse_

İyi okumalar..

"Ayaklarında bir şey yok abi." Arslan konuşunca babam beni yatağa doğru yürüttü.

"Bir misafirin var." Hemen başımı kaldırıp babama baktım.

"Kim." Dediğimde zaten odanın kapısı açılmıştı.

"Ahu askim." David Bozuk Türkçesiyle konuşunca benim başım eğilmedi.

Benim başım tamamen koptu.

"David." Demiştim ama adı aslında ağzımdan istemsizce çıkmıştı.

Kollarını bana dolayıp sarıldığında ilk başta karşılık veremedim.

"Özledim." Sus artık David.

Sus.

Arslan'ın olduğu tarafa baktığımda gözlerinden ateş çıkartabilecekmiş gibi hissetmiştim. Ortam felaket gergindi şu an.

Kollarımı David'e ayıp olmasın diye doladığımda bardak düşme sesiyle yerimden sıçradım

Arslan bardağı duvara atmıştı.

"Arslan.!" Babam uyarır tondan konuşmuştu.

Arslan bir şey demeden arkasını dönüp burun kemerini sıktı.

Anıl'da güler gibi bir ses çıkartınca bu sefer ona baktım. Kafasını olumsuz anlamda sallayıp hayalkırıklığına  uğramış gibi bir ifadesi vardı.

David bardaktan çıkan sesten dolayı benden ayrılınca odada gözlerini gezdirdi.

Tuana'ya bakıp başıyla selam verince Onur boğazını temizledi.

"Ahu." David'in sesiyle ona döndüm.

"Gel çıkalım Leo'yu göstereyim sana." Dediğimde David güldü.

"Cok tatli." Türkçe biliyordu ama bazı şeyleri hem anlayamıyor hem de konuşamıyordu. Benden öncesinde de zaten biliyormuş.

Gülümsemeye çalıştım ama yüzüm, bedenim her yerim kasılmıştı.

"Sana seveceğin seylerden getirdım." Başımı salladım ama tebessüm edemedim.

"Kız hayatını kurmuş bizde onun için üzülüyoruz." Anıl'ın konuşmasıyla ortam yine bir sessizleşti.

"Anıl.!" Babam konuşunca elimi koluna koydum.

"Sorun yok biz David'le, Alin'in yanına gidiyoruz sonra eve geçeceğiz geri hemen geliriz tamam mı.?" Babam sorduğum soruya başını sallayınca David'in kolunu tutup kapıya doğru yürüdüm.

Özür dilerim Arslan.

"Ahu." Onur seslenince ona döndüm.

SEV BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin