Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerim.
İnstagramdan açıklamaları yapıyorum.(minabuse_)
Sınırlar 400 oy
300 gerçek yorumKeyifli okumalar aşklar..!!
"Rüya..rüya gelmiş. Onun yanına gitmek zorunda kaldım. Yarım saat durup geri döndüm bir tanem önemli bir mesele değil canını sıkma." Dedi başımdan öperken.
Rüya.
Arslan'ın üvey kardeşi.
Pardon.
Arslana takıntılı olan üvey kardeşi.
Ona bir şey demeden tekrardan odamıza çıkıp kapıyı arkamdan sertçe çarptım. Geri zekalı. Ben onu hastanede sanarken...
Sinirle kıyafetlerimi seçip hızlı bir şekilde giyindim ve makyaj masamın önüne geçip saçlarımı ve makyajımı yaptım.
Davidle buluşup Anıl'ın yanına gidecektim. Evet bunu Arslana sinirliyken planlamıştım. Aptal.
Aynadan kendime son kez baktıktan sonra çantama yüm anahtarları koyup hızlı hızlı merdivenlerden inmeye başladım.
Arslanlar salonda cam kenarında sigara içerken Tuana mutfaktan çıkmıştı.
"Aşkım nereye." Ağzını silip konuştu Tuana. Bir şeyler yemişti sanırım. Yanına yürüdüm.
"David'i alıp hastaneye gidicem sonra da bir yerlere gideriz gelmek ister misin.?"
Hemen başını sallayıp salona gitti ve çantasını aldı.
Arkamı dönüp gideceğim sırada Arslanın kolumdan tutup beni kendine yaslayıp başımdan ve alnımdan öpmesi bir oldu.
"Bırak Arslan." İterek konuştum ama yarası olduğu için fazla baskı uygulayamamıştım.
"Bırakmam." Saçlarımın kokusunu içine çekti. "Bırakamam bebeğimi." Hıhı gibi sesler çıkarttım.
"Yalancısın sen." Beni üç kağıda getirmeye çalışıyorsun.
"Rüya ile annemin durumunu konuştuk ve uçakla ülkesine geri döndü bir tanem söyleyip canını sıkmak istemedim sikik sikik işler." Kollarını sımsıkı sarmıştı ama.
"Gitti mi yani." Dedim. Tuana ve Onur'da yanımıza gelmişti.
"Gitti güzelliğim yarım saat konuştuk ve gitti." Rahatlamıştım biraz.
Sevmiyordum Rüya'yı.
Açık açık Arslan'ı sevdiğini hiçbir zaman söylememişti ama eskiden ne zaman yan yana gelseler gözlerini Arslandan çekmiyordu. Ve sürekli dibinden ayrılmıyordu yılan.
"Bir daha bana yalan söylersen ben de sana yalan söylerim Arslan unutma bunu." Dedim başımı omzuna koyarken.
"Üzüleceğimi bilsen bile yalan söyleme, istemiyorum tamam mı.?" Dediğimde yüzümü ellerini arasına alıp öperken tamam dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BENİ
RomantizmGözünün önündeydim ama o her gün farklı kadınlarla magazindeydi. Beni görmeyen ve her gün beraber takıldığımız yakın arkadaş grubumuzda olan bir adama aşıktım. O ünlü bir iş adamıydı. Hani şu sürekli haberleri yapılan,farklı farklı kadınlarla mekanl...