36. BÖLÜM

10.2K 393 374
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerim.

İnstagramdan açıklamaları yapıyorum.(minabuse_)

Sınırlar 400 oy
300 gerçek yorum

Keyifli okumalar aşklar..!!!

Anıl uyanmıştı.

Kimseye bir şey olmamıştı.

Barışmıştık.

Ve.

Evleniyorduk.

Ahu Sipahi olacaktım.

_____________

Anıllar'ın yanında çıktıktan sonra Reyhan hanımın yanına gelmiştik. Yani buraya yönlendirilmiştik şu anda da kontrollerimi yapıyordu.

"Ahu, kötü haberim var." Dediğinde dikkatle Reyhan hanıma bakıyordum.

"Kalp ritmini ölçmek için bir haftalığına sana cihaz takacağım." Tepki vermedim.

Kendimi kötü hissetmem böbreğimden kaynaklı değilmiş. Kalbimde bir sorun vardı.

Kabullenmişlikle Başımı salladım.

"Bir hafta sadece değil mi.?" Dedim halsizce.

"Evet merak etme sadece kontrollerde düzensiz atış olduğunu gördüm bir kaç ilaç yazacağım ama böbrek ilaçların çok ağır ne yapacağımı bilemedim." O da sıkıntıyla konuştu.

"İki ağır ilaç tepkime yapabilir ilaçtan önce sana bir haftalık düzenli beslenme programı yapacağım ve tabii ki cihazı da takacağım kalp atışını ölçmek ve dengelemek için." Başımı salladım. Arslan'ın hoşuna gitmeyecekti bunlar.

"Ondan sonra hala sorunların devam ederse doktorunla görüşüp ortak bir karar vermem gerekiyor." Bir şey demedim.

Cihazı çıkarttığında ben de tshirtümü çıkarttım.

"Biraz acıyacak biliyorsun zaten önceden de takmıştım."

"Dayanabilirim sanırım." Dedim tebessüm ederek.

Cihazı etime sıkıştırdığında yüzümü buruşturdum ve bekledim.

"Acıdı değil mi." Dedi o da yüzünü buruştururken.

Başımı salladığımda sol göğüsümün üstüne bakıyordum.

"Haftaya cumartesi randevunu oluşturuyorum saat dört uygun mu." Dedi.

"Uygun uygun." Dedim hemen.

Sanırım düğünden bir gün öncesine denk geliyordu.

"Tamam o zaman şimdilik gidebilirsin eğer bir sıkıntı olursa numaram var hemen ara ya da yanıma gel."

"Teşekkürler Reyhan hanım." Dedim ve üzerimi giyinip odadan çıktım.

Kapıyı açmamla koridorda ayakta bekleyen Arslan'ı görmem bir oldu.

"Yavrum."

Gülümseyerek yanına gidip sarıldım.

"Ne olmuş, niye ellerin titriyormuş içeri girmeme izin vermedin delireceğim şimdi Ahu söyle." Dedi.

Ondan ayrılıp tshirtümün yakasını aşağı indirip cihazı gösterdim. Bir süre kalbimin üstündeki cihaza bakıp sonra bana baktı. Geri cihaza bakıp küfür etti.

"Önemli bir şey mi bir tanem." Dedi bana sarılırken.

Elimdeki kağıdı havaya kaldırdım.

"Bunları uygulamam gerekiyor haftaya tekrar test yapılacak Reyhan hanımın vereceği ilaçlar aldıklarımla tepkime yapacağı için beslenme düzeni falan yazdı bakmadım tam." Dedim.

SEV BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin