35. BÖLÜM

11.4K 458 336
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bebeklerim.

Sınırlar 400 oy
300 gerçek yorum

Bu bölüm berrakaryeli
mavisclk53 selinnesmerr1 
bebeklerime geliyor.

İyi okumalar..

Arslan bana bakarak tebessüm ettiğinde ellerimi yüzüme kapatarak sesli sesli ağlamaya başladım. Arkamı dönüp yavaş yavaş yere doğru çöktüm.

"Ağlama annem uyandı ağlama." Annem yanıma diz çökerek bana sarıldığında hala ağlıyordum. Sinir boşalması yaşıyordum sanırım.

Arslan uyanmıştı.

Hayatımın anlamı uyanmıştı.

"Ahu seni çağırıyor kalk ayağa aşkım göremiyor hadi." Tuana'nın kolumdan tutmasıyla yerden destek alarak kalktım.

Arslan'ın sert bakışları beni görmesiyle yumuşamıştı.

Gözlerimden istemsizce yaşlar akıyordu ama cama elimi yaslayıp gülümsedim.

Gözyaşlarımı bakıp kaşlarını çattığında doktora dönüp bir şeyler söyledi. Murat bey dosyaya bir şeyler yazarken Arslan'ın söylediklerine başını salladı ve ona bakarak konuşmaya başladı.

İki elim camda sadece Arslana bakıyordum. Bir tanem.

Gözlerini tekrardan bana odakladığında bir elimle yüzümü sildim ama yaşlar yine akıyordu. Çok mutluydum. Uyanmıştı. Anıl'a baktım hemen.

"Sen de uyanacaksın Anıl." Fısıldamıştım.

Tekrar Arslan'a baktım. Gözbebeklerim titriyordu ona bakarken. Murat Bey hemşireye bir şeyler söyledikten sonra hemşire kız kapıya doğru yürümeye başladı.

Yoğun bakımın kapısı açılmıştı ama ben hala Arslan'a bakıyordum ağlayarak.

"Ahu hanım gelin sizi hazırlayalım içeri geçin." Şaşkınlıktan ağzım açılmıştı.

"Arslan bey ısrar etti sizi görmek istiyor bir de ağlamamanızı söyledi." Kızı dinledikten sonra tekrar Arslan'a döndüm.

Başını arkaya yaslamış tavana bakıyordu.

Hemen adımlarımı kızın yanına yöneltip geçen gün verdiği mavi önlüğü elinden aldım.

Maskeyi de taktım ama içeride çıkartacaktım Arslanı öpmem lazımdı.

"Hadi annem hepimizin burada olduğunu onu beklediğimizi söyle." Anneme başımı sallayarak dudaklarımı birbirine bastırdım ve hemşire kızın kapıyı açmasını bekledim.

Kapı açıldığında sol tarafta yatan Arslan'ı buldu bakışlarım, o da kapının açılma sesiyle hemen başını benim olduğum tarafa çevirmişti.

Ağzımdan kaçan hıçkırıktan dolayı hemen elimle dudaklarımı kapattım.

"Ağlama gel bebeğim." Sesini duyduğumda ağlamalarım sesli bir hal almıştı.

Adım atamıyordum. Kapının orada ona bakarak ağlıyordum.

"Ahu." Elimle yüzümü silip yürümeye başladım.

Yatağın bir metre gerisinde durup ona bakıyordum. Burnumu çektiğimde kolunu kaldırması bir oldu.

Hemen dikkat ederek kolunun altına girip sarıldım.

SEV BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin