Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
aşklarımmmMedyada Ahu ve Arslan varrrr.
Duyurulardan haberdar olmak için takip etmeyi unutmayın beybiler.
İyi okumalar...
"Bugün üzmüşler bebeğimi ama merak etme ben senin moralini düzeltirim." Diyip kucağına aldı.
Çığlık attım.
"Ya Arslan napıyorsun bir anda söylesene önceden." Dedim başım omuzuna gelirken.
"Hazır mısın Ahu.?" Dedi dudakları alnımdayken.
Başlıyorduk.
Arslan omuzunda benimle birlikte eve girdiğinde salona geçtik.
Nazikçe beni bıraktıktan sonra karşıma oturdu.
"Ahu ben konuyu uzatmak istemiyorum." Derin bir nefes verdi." Ben seni seviyorum güzelim çok seviyorum ilk başta seninde benden hoşlandığını anladığımda söylemen için türlü türlü aptallıklar yaptım ama hepsi dediğim gibi aptallıktı ilk defa başıma geliyordu ne yapacağımı bilemedim." Ellerimi tuttu.
"Ben sana aşığım bir tanem çok seviyorum. Biliyorum bazen hatta çoğu zaman sana sert davranıyorum ama bu duygularla ne yapacağımı bilemediğim için oluyo her şey için senden tekrardan çok çok özür dilerim dünya güzelim." Gözlerim doluyordu o konuştukça.
"Ahu senden bir şans istiyorum kendim için, bizim için bir şans. Söz veriyorum elimden gelen gelmeyen ne varsa yapacağım yavrum seninle beraber artık mutlu olmak istiyorum bize şans verir misin." Avuç içimi öptü.
Bir elimi elinden kurtarıp yüzüne çıkarttım.
Ben de onun elime yaptığı gibi onun yüzünü okşadım.
"Arslan ben de seni seviyorum ama aklımda bazı sorular var yani kafam karışık ben de seviyorum ben de aşığım ama o sorulara yanıt bulmadan ilişkiye başlarsak ne kadar sağlıklı olur." Yüzü düştü.
"Tamam sor ne sorun varsa sor hepsini aklını ne karıştırıyorsa sor buradayım." Heyecanlı sesine karşı güldüm.
"O gün evden çıkıp gitmiştim. Tunayla haberlere çıktığımda senin de bazı haberlerin çıktı bi kızla yani adı Melisa mı her neyse öpüşüyordun Arslan beni sevdiğini söylediğin tarihlerde o kızla öpüşürken haberin çıktı."
Sustum.
"Aptal bir fikirdi sadece Anıl ile seni kıskandırmaya çalıştık işte Ahu benimle konuşman için siktiri boktan bir fikirdi ve öpüşmedik öyle görünüyordu ama dudakları yanağıma değdi öpüşmedik." Dedi.
Anıl..
Her zaman yanımda olup evden ayrılınca bir kere bile aramayan arkadaşım.
Onur da öyle.
Onur benden büyük olduğu için abim gibi görüyordum onu ama Tuanayla beraber oluncaya kadarmış.
Arslan.
Aslında düşündüğümde benim için çabalayan tek kişinin Arslan olduğuna karar verdim.
Ne zaman etrafıma baksam ne zaman boşluğa düşsem yanımdaydı.
Onu seviyordum.
Aklımdaki soruları ilişkimiz ilerledikten sonrada sorabilirdim değil mi.
Bir kaç aptal sorunlar için böyle güzel bir şeyi geciktirmek istemiyordum.
Arslana baktım.
Beklenti dolu bakışları bendeydi.
Gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BENİ
RomanceGözünün önündeydim ama o her gün farklı kadınlarla magazindeydi. Beni görmeyen ve her gün beraber takıldığımız yakın arkadaş grubumuzda olan bir adama aşıktım. O ünlü bir iş adamıydı. Hani şu sürekli haberleri yapılan,farklı farklı kadınlarla mekanl...