Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
aşklarımmmMedyada Ahu ve Arslan varrrr.
Duyurulardan haberdar olmak için takip etmeyi unutmayın beybiler.
İyi okumalar...
"ŞEREFSİZ SAPIK Pİ.." yüzüme inen tokatla dudaklarımın arasından sızan kanı hissettim.
"Hala konuşacak kadar cesaretlisin ha." Elini ceketinin cebine atıp bez çıkarttı.
"Lütfen berkant yapma lütfen özür dilerim konuşalım bayıltma nolur Arslan...Arslan seni mahveder yapm.." ağzıma bezi bastırmasıyla nefesimi tutmaya çalışsam da bilincim beni terk etmişti.
Gözlerimi açmaya çalıştım ama sanki birisi üzerimden kamyonla geçmiş gibiydi.
Gözlerimi açmaya bile halim yoktu.
Ellerimde hissettiğim bir şeyle gözlerimi zor da olsa açtım.
Gözlerimi açtım ama geri kapatmak istedim.
Leş gibi bir yerde ellerim arkadan bağlı bir şekilde betonda oturuyordum.
Bedenim buz tutmuştu.
Titriyordum.
Üzerimde ince bir gecelikle betona atmıştı beni piç.
Etrafı incelediğimde sağ tarafta kırık camlı bir pencere vardı ama o kadar küçüktü ki sadece nefes almak için var gibiydi.
Elimin üzerinde hareket eden bir şey hissettiğimde çığlık attım.
Yerimden kalkmaya çalıştım ama ellerim arkadan bağlı olduğu için sadece çalışmakla kaldım.
Gelen ayak sesleriyle korkmaya başlamıştım.
Berkant geliyordu.
Orospu çocuğu.
Demir kapıdan kilit sesi duyduğumda bedenim titredi.
Görüş alanıma girdiğinde midem ağzıma gelmişti.
"Ooo prensesim uyanmışsın." Yavşak.
Sesimi çıkartmadım.
Yanıma gelmeden önce telefonun kamerasından video başlatarak telefonu tam karşıma sabitledi.
Yanıma gelmeye başladı.
"Günaydın güzelliğim uykunu rahat alabildin inşallah. Rahat ettirebildim mi seni." Yine sesimi çıkartmadım.
Başımı eğdim.
"KALDIR LAN BAŞINI." Kaldırmadım.
Piç kurusu.
"Ahu başını kaldırmazsan canın çok yanacak OYUN MU OYNUYORUM SANIYORSUN." Yanıma doğru eğilip çenemi sıkmaya başladı.
Canım acıdığı için kısık sesle inledim.
"Bana bak diyorum lan sana BANA BAK OROSPU." Sondaki küfürünü duyduğum an başımı kaldırıp yüzüne tükürdüm.
Tükürdüğüm gibi yüzüme inen sert tokattan nasibimi aldım.
Dudağımın patladığını hissediyordum.
"AHU HANIMA BAK SEN." Kahkaha atarak gülüyordu.
"İFLAHINI SİKMEZ MİYİM ŞİMDİ SENİN." Yüzüme bir tane daha tokat atacakken başımı eğdim ama bu seferde başımı iki eliyle tutup arkamdaki duvara sert bir şekilde vurdu.
Beynim zonklamıştı.
Güldüm.
Bir an da gülmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BENİ
Roman d'amourGözünün önündeydim ama o her gün farklı kadınlarla magazindeydi. Beni görmeyen ve her gün beraber takıldığımız yakın arkadaş grubumuzda olan bir adama aşıktım. O ünlü bir iş adamıydı. Hani şu sürekli haberleri yapılan,farklı farklı kadınlarla mekanl...