Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
aşklarımmmProfilimde yeni yazdığım bu tarzda bir kitap daha var aşklarım. (Sözleşme)
Duyurulardan haberdar olmak için takip etmeyi unutmayın beybiler.
İyi okumalar...
Uçak durduğunda benim de kalbim durmak üzereydi.
Nelerle karşılaşacağımı bilmeden uçaktan indim.
Başlıyoruz.
______________
Eve geçtiğimizde hepimiz yorgunluktan hemen uyumuştuk. Tuanayı uyanınca arayıp indiğimizi söylediğimde çığlık atarak yola çıktığını söylemişti.
Şimdi de Seher ablayla Tuana için bir şeyler yapıyorduk.
"Sen yorulmasaydın kızım ben yapardım hemen." Dedi Seher abla
"Yok Seher abla Tuana benim kurabiyelerime bayılır özel olarak yapmak istiyorum." Son kurabiyeyi de tepsiye koyup fırına attım.
"Ben odamdayım o zaman bakarsın değil mi fırına." Başını salladığında hemen yukarıya çıkıp üzerimi değiştirdim.
Üzerimi değiştirirken kapı sesini duymamla gözlerimin dolması bir oldu. Hemen merdivenlerden koşarak indim.
"Çok güzelleşmişsin Tuana maşallah." Annemin sesiyle dudaklarım titredi. Hemen merdivenden inip kapıyı görür pozisyona geçince gözümden yaşlar akmaya başladı.
"Ahu." Oda beni görünce ağlamaya başladığında koşarak yanına gidip sarıldım.
"Zayıflamışsın." Dediğinde sarılıyordum.
"Çok özledim." Dedim ensesinden öperken.
"Ben.." ağlamaktan konuşamadı.
Ayrılıp yüz yüze geldiğimizde ben de hıçkırdım.
"Ağlama." Dediğinde bir daha kollarımı doladım.
"Ahu çok özlemişim seni çok." Burnumu çektim.
"Ben asıl sus." Kıkırdadığında tekrar ayrıldık.
"Diğerleri nasıl iyiler mi." Dediğimde yüzü düştü.
Kaşlarımı çattığımda gülümsedi.
"İyiler iyiler boşver onları ben geldim biraz benimle ilgilen." Dediğinde koluna girip salona geçtik.
İki saattir Tuana'nın Türkiyede ki dedikoları anlatmasını dinliyordum.
"Ya öyle işte şok olduk tüm ülke." Dediğinde güldüm.
"Evleniyorsun ha." Dediğimde gözleri doldu.
"Ahu, biliyorum Onur'a kırgınsın ama sana nasıl davranırsa davransın alınma olur mu lütfen benim için." Dedi.
Anlaşılan hala benden nefret ediyorlardı.
Başımı salladığımda elimi tutup karnına koydu.
"Yalan söyleme.!" Derken şaşkınlıktan ağzım açılmıştı.
"Şaka." Dediğimde başını iki yana salladı.
"Değil, bu sefer testler doğru hamileyim." Kollarımı ona doladığımda ağladığımı fark ettim. Buraya gelince ne çok ağlıyordum.
"Kaç aylık Onur biliyor mu." Dediğimde yine başını iki yana salladı.
"Daha söylemedim, düğünden sonra söyleyeceğim hem daha 4 haftalık bi şey küçücük Ahu." Duygulanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BENİ
RomanceGözünün önündeydim ama o her gün farklı kadınlarla magazindeydi. Beni görmeyen ve her gün beraber takıldığımız yakın arkadaş grubumuzda olan bir adama aşıktım. O ünlü bir iş adamıydı. Hani şu sürekli haberleri yapılan,farklı farklı kadınlarla mekanl...