Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın aşklarımm
İyi okumalar...
"Sakin olun Arslan bey biz kalbindeki deliğe müdahale ettik ama başka bir sorunumuz var." Dediğinde ciğerlerime hava gitmiyordu.
Nefessiz kalmıştım.
Tuananın ağlama seslerinden başka bir şey duyamıyordum.
"Kötü bir şey mi var noldu." Dedi Anıl.
"Hastamızın bu duruma gelmesini tetikleyen olaylardan uzak durması gerekiyor bakın size klasik bir cümle gibi gelebilir ama bu çok önemli." Derin bir nefes aldı Doktor.
"Özellikle de şu anda yani ameliyattan sonraki süreçte kalpteki deliğin tekrar büyümesini sağlayacak bir olay yaşamaması çok önemli gerekenleri ben zaten Ahu hanımla konuşacağım ama sizinde bilmeniz lazım."
"Buraya gelmeden önce kolunu hissetmiyordu ki bu normal çümkü kolundaki damarlar pıhtıdan dolayı tıkanmış ve bu biraz hasar bırakmıştı."
Hepimiz pür dikkat doktoru dinliyorduk.
"Yani bir kaç hafta sol kolunu tam işlevli bir şekilde kullanamayacak ama düzelecek korkmayın dediğim gibi önemli olan nokta bunun bir daha tekrarlanma olasılığı, stres üzüntü bir süre Ahu hanımın hayatında olmamalı anlıyorsunuz değil mi ." Dediğinde yumruklarımı sıkıyordum.
Bu olay tetiklemişti yani.
"Hastamız uyandığında onunla detaylı konuşmaları yapacağım sormak istediğiniz bir şey var mı." Dedi.
"Ne zaman uyanacak görebilecek miyiz hemen." Dedi Tuana.
"Ahu hanım zor bir ameliyattan çıktı kendini toparladığında uyanacaktır bu bir gün de sürebilir bir saatte, kendisine bağlı biz sadece ağrıları için ilaç vereceğiz uyanması kendisine bağlı." Dedi ve başka sorumuzun olmadığını anlayınca gitti.
Hepimiz tekrar oturduğumuzda kendim de değil gibiydim.
Stres yok üzüntü yok.
Bunların hepsini ben ona veriyordum.
Allah kahretsin.
Ameliyathanenin kapısı tekrar açıldığında bu sefer sedyeyle Ahu çıktı.
Yüzü bembeyazdı.
Ahum
Güzel kadınım benim.
"Aşkım burdayız çabuk uyan tamam mı Ahu öldürürüm seni." Dedi Tuana.
Sedye odaya giderken ellerini tutuyordu.
Ben
Ben sadece onun o güzel yüzüne bakıyordum.
Bu olay tetiklediği için böyle olmuştu.
Üzüntüden dolayı.
"Arslan o iyi sorun yok kendine gel abi gel dışarıya çıkalım biraz" dedi Onur.
"Uyanırsa yanında olmam lazım Onur." Dedim.
"Lan tamam daha yeni çıktı kız uyanır bir kaç saate hadi gel hava alalım kendine gel biraz." Dediğinde kabul ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BENİ
Roman d'amourGözünün önündeydim ama o her gün farklı kadınlarla magazindeydi. Beni görmeyen ve her gün beraber takıldığımız yakın arkadaş grubumuzda olan bir adama aşıktım. O ünlü bir iş adamıydı. Hani şu sürekli haberleri yapılan,farklı farklı kadınlarla mekanl...