19. BÖLÜM

13.9K 394 240
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
aşklarımmm

Medyada Ahu ve Arslan varrrr.

Profilimde yeni yazdığım bu tarzda bir kitap daha var aşklarım. (Sözleşme)

Duyurulardan haberdar olmak için takip etmeyi unutmayın beybiler.

İyi okumalar...

"Kaç gündür uyuyorum Reyhan hanım."

Sıkıntılı bir nefes verdi.

"Altmış üç gündür yoğun bakımdasın Ahu." Dediği an dünyam durmuştu.

Altmış üç gün.

Yoğun bakım.

Altmış üç gündür Arslanı görmemiştim.

Berkant hayatımdan altmış üç günü çalmıştı.

Gözlerim dolu dolu Reyhan hanıma baktım.

"Arslan...onunla karşılaştınız mı o nasıl Reyhan hanım." Dedim bir şey söylemesi için yalvarırken.

"Ahu bunları tahlillerini yaptıktan sonra konuşalım mı canım hala iyileşmiş değilsin sadece bilincin yerine geldi iyi değilsin." Bir şey olmuştu.

Sadece Arslanın iyi olup olmadığını sormuştum ama cevap vermedi.

Demekki bir şey olmuştu.

Gözümden bir damla yaş aktı.

"Lütfen Reyhan hanım Arslanı istiyorum nolur arayın gelsin lütfen Arslanı görmem lazım." Hıçkırdım.

Sol kolumu hareket ettirmiştim ama biraz acımıştı.

Sağ elimle yüzümdeki oksijen maskesini sert bir şekilde çıkartıp attım.

Hemşire kızlar korkuyla bana uzanmaya çalıştılar ama durdurdum.

"Arslanı çağırın buraya kötü bir şey mi oldu neden gelmiyor." Bağırarak konuştuğum için boğazım ağrımıştı.

"Ahu sakin olur musun bir sıkıntı yok sadece Arslan şu an burada değil ve sana iyileşmediğini söyledikçe kendine zarar veriyorsun." Reyhan hanımın azarlar tonda çıkan ses tonu ile elimdeki serumu da çıkarttım.

"Arslanı görmek istiyorum görmesem bile arayalım Reyhan hanım lütfen telefonunuz yanınızda mı bir saniyede olsa sesini duyayım." Hem ağlayıp hem de konuşuyordum.

Reyhan hanım çıkartıp attığım serumdan dolayı kanayan koluma bakıyordu.

"Eğer bir daha kendine zarar verirsen seni başka bir arkadaşıma devredeceğim Ahu bilgin olsun." Sesi sertti.

Hala Arslanla ilgili sorularıma yanıt vermiyor.

Tam ağzımı açacağım zaman bana baktı.

"Ahu ben sanırım sana olayın ciddiyetini anlatamadım. Senin kaburgaların hala kırık ve iyileşmedi. Kalbindeki delikten ikinci defa ameliyat oldun ve sol kolun yeni kaynıyor. Uyuduğun için iyileşme sürecin iki katına çıktı şu an yaptığın hareketleri yapmaya devam edersen her şey daha kötü olacak."

"Sizden sadece Arslanı aramanızı istiyorum söz veriyorum kendime zarar vermem gerçekten sadece Arslanın sesini duymak istiyorum." Dedim yalvarır tonda.

"Ahsen hanım ve Savaş bey dışarıda. Her gün gelip uyanmanı bekliyorlar. Eğer istersen birazdan normal odaya aldığımızda onlarla görüşebilirsin." Ahsen hanım ve Savaş bey mi.?
Her gün mü?

Kafam çok karışmıştı.

Sadece onlar mı vardı hastanede.

Arslan gelmemiş miydi.?

SEV BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin