Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın aşklarımm
İyi okumalar...
"Topladın değil mi eşyalarını Ahu bunu da yaptın." Dediğinde artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
"Abi toplamış, odayı dağıtmış eşyalar yok her yer her yerde." Anıl nefesimin kesilmesini sağlayan cümleleri kurdu.
"Şimdi kapatabilirsin telefonu Ahu." Diyip kapatınca bağıra bağıra ağlamaya başladım.
Bitmişti.
Arslan beni silmişti.
Biraz daha ağladım her şeye, bana bunlara yaşatan herkese ağladım.
Başımı dizlerime yaslayıp öylece yere bakıyordum.
"AHU NOLDU SANA bebeğim kalk ayağa lütfen arayayım mı birini konuş Ahu lütfen." Eda kolumdan tutarak kaldırmaya çalışıyordu beni.
Başımı kaldırdım.
"Burada olduğumu kimse bilmesin Eda lütfen." Dedim çıkmayan sesimle.
"Sesin...Ahu boğazın ağrıyor mu noldu sabah iyiydin aşkım anlamıyorum gel eve girelim anlat hadi Ahu nolur kalk." Dedi yalvararak.
Zor da olsa kalktım.
Sol göğüsümün tümüne ağrı giriyordu.
İnlediğimde Eda hemen elini çekti.
"Bir şey mi yaptım noldu bir yerin mi ağrıyor." Dedi telaşla vücudumu tararken.
"Eda sol göğüsüm ağrıyor biraz yatarsam geçecek." Dedim kapıdan girdiğimde.
Salona geçtiğimde koltuğa yığılmıştım resmen.
"Doktor..Ahu doktora gitmemiz lazım ilaç verdi mi yanında mı ilaçlar bir şeyler yapalım kötüsün Ahu bir şey söyle ona göre hareket edeyim bayılacak gibisin." Dediğinde kolunu sıktım.
Sweatshirtümü çıkartıp içimdeki sporcu atletimle kaldığımda Eda çığlık attı.
"Kan kanıyor AHU KANIYOR." Gözlerim dolmuştu.
Sanırım dikişlerim patlamıştı.
Bir şey yapmamıştım ki.
Eda kendini toparlayıp hemen kolumdan tuttu.
"Kalk çabuk kalk gidiyoruz doktora kanıyor dikişlerin patlamış kalk Ahu hadi." Dedi beni kaldırmaya çalışırken.
"Eda sakin ol iyiyim sadece kanıyor gazlı bez var mı." Diye sorduğumda bana uzaylı görmüş gibi baktı.
"SEN DELİRDİN Mİ GAZLI BEZ DİYORSUN HASTANEYE GİTMEZSEK TUANAYI ARARIM." Bağırdığı için başım ağrımıştı.
"Banyonda duş alabilir miyim sonra çıkalım." Dediğimde ellerini saçına atıp arkasını döndü.
Eliyle merdivenleri işaret edince önden yürüdüm.
"İyi misin çıkabilecek misin." Dedi telaşlı sesiyle.
"Halledebilirim." Dedim kısık sesimle.
"Eda arabanın arkasında bavullarım var birinden giyeceğim bir şeyler bulur musun sana zahmet yoruyorum ama." Dedim çekinerek.
"Sen gir dikkatli ol ben hemen bir şeyler ayarlayıp geliyorum." Diyip hızlı hızlı merdivenlerden indi.
Banyoya girip kapıyı kapatınca gözyaşlarım bu sefer acıdan dolayı akmaya başladı.
Hemen üstümü dikkatlice çıkartıp soğuk suyun altına girdim.
Su buz gibiydi ilk önce biraz irkildim ama sonra alıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BENİ
DragosteGözünün önündeydim ama o her gün farklı kadınlarla magazindeydi. Beni görmeyen ve her gün beraber takıldığımız yakın arkadaş grubumuzda olan bir adama aşıktım. O ünlü bir iş adamıydı. Hani şu sürekli haberleri yapılan,farklı farklı kadınlarla mekanl...