Nandru pov ( vărul regelui Zoltan, care a fost nevoit să plece din regat și să caute adăpost în altă parte, alegand biserica drept reper )
Mă așez la masă și mă gandesc la ea, la fata cu păr lung, auriu și cu ochi verzi, pe care o întalnesc la biserică. Știu că mama, care provine din familie nobilă și are fite, nu vrea să mă vadă într-o relație, dar eu nu pot să o uit. Abia aștept să aflu ce răspuns o să-mi ofere.
Mi-am pierdut tatal, care m-a susținut. Iar vărul meu, Zoltan, a rămas fără ambii părinti. Doar sora lui, mai este alături de el. DE LA CE S-A PORNIT? De la dorința lui de a face doar ce vrea. Nu mai ascultă de nimeni și nu vrea să audă, de credință.
A pornit un război. Nu musai împotriva mea. CI A TUTUROR. Trebuie să fie oprit. Înainte să mai distrugă vieti, trebuie să fie pedepsit și înlăturat de la putere.
-Pot să intru, Nandru?
Îi aud vocea lui Davos, un aliat de încredere, cu multă influentă și care face în viața lui, mai multe decat și-ar imagina cineva. Provine din familie bună, bogată, cu ajutorul lui am putut să caștig o parte mare din armată, desigur, nu o uit nici pe mama.
-Intră.
Mă ridic și îl privesc pe Davos, cum apare încruntat în încăpere :
-Avem probleme.
-CE VREI SĂ SPUI?
Îl întreb panicat, iar el face un pas spre mine și începe să turuie :
-Regele maniac a lovit iar, a trimis soldati, a ars case, a ucis oameni și a luat prizonieri. Am fost de tură să zicem și am putut să intervin, am salvat cateva persoane, dar nu pe toți. VĂRUL TĂU E COMPLET NEBUN. CE A AVUT CU OAMENII?
-Nu, nu e posibil.
Tun cu lacrimi în ochi, șocat de cruzimea lui și Davos nu pare impresionat :
-Ba da, este. Am fost acolo, nu pricepi? În plus, o să iti facă plăcere să vezi pe cine ți-am adus.
-NU AM NEVOIE DE NIMENI. TREBUIE SĂ MĂ GANDESC LA O MIȘCARE. VĂRUL MEU O SĂ NE LASE FĂRĂ POPULATIE, ÎN RITMUL ACESTA!
-Trebuie distrus din interior, eu așa zic.
-Prea bine și cum? Nu mai am pe nimeni, lăsat în urmă! Ce, vei trimite asasini pe capul lui?
-Nu, ar fi prea ușor pentru el. Trebuie să fie chinuit mai intai și după, mai vedem.
-DAVOS, TE ROG. DOAR TACI ȘI PLEACĂ. AI GRIJĂ DE OAMENI, DĂ-LE MANCARE ȘI OFERĂ-LE ADĂPOST. PUN TOȚI BANII PE CARE ÎI AM LA BĂTAIE.
-M-am ocupat în mare, deja. Am știut că asta vei spune.
-Mă bucur să știu că am un om capabil în jurul meu, așa ca tine.
-Nandru, e cumva un compliment? Nu ar trebui să te joci cu focul.
-DAVOS, ți-am spus că nu am ceva pentru tipi. Poți căuta pe altul, cu care să iti faci de cap.
-Oricum, înainte să plec, te voi pune față în față cu cineva.
Tot face cum dorește, deschide usa, după care invită persoanele la noi. Mă schimb la față cand dau cu privirea de Tian, care a fost rănit și de sora lui, care pare bine însă :
-NANDRU?
Îmi spune Tian și mă postez langă acesta, uitand de sora lui, fără să o fac însă cu intenție :
-UNDE E SORA TA, ANAISA? UNDE E?
Îl întreb crizat, iar Tian își ferește privirea și Glafira începe să atragă atentia asupra ei :
CITEȘTI
Strigă înainte de furtună
Historical FictionRegatul Lahia se afla pe mâini bune, până cand tensiunile din familie să ia mintile tuturor. Vărsarea de sânge se produce și haosul amenință să înghită pe fiecare, de la mic la mare. Setea de control a regelui nu se domolește, familii întregi avand...