Media Fevronia. Credit to the owner of the photo
Anaisa pov
Ceremonia s-a terminat de ceva timp, iar noi încă stăm la masă, alături de rege și de regină, deși nu vreau să mă aflu aici. Gandul îmi este la fratele meu, de care nu mai știu iar nimic, mereu apare și dispare cand are chef.
-Rege, spune Iurie pe un ton morocănos, putem să știm de ce nu am fost anunțati mai înainte? DE CE TREBUIE SĂ NE PUNETI ÎN FAȚA FAPTULUI ÎMPLINIT?
Iurie mereu se ocupă de sora lui mai mică, dar se pare că nu înțelege că sora lui nu îl pune pe acelasi loc. Pentru Iurie contează mult familia, dar pentru Fevronia puterea este totul mi se pare și mai ales, să își scoată din minti adversarul.
-Nu cred că sunt obligat să îmi spun fiecare mișcare. Sora ta, îi eram dator de ceva ani și am zis că este momentul.
Îi explică regele, dar Iurie nu se calmează cu una, cu două :
-Cu toții știm că nu ai nimic pentru sora mea, dar îi oferi tronul brusc? Mă crezi prost rege? Poate o poti cumpăra cu visul ei pe sora mea, dar cu mine ce o să faci?
Pare că vrea să-i tragă una, dar îl ating pe brat sub privirile lor și se uită după, la mine :
-Faptul este consumat, Iurie. Nu crezi că trebuie să treci peste? Cu ce o să fie de folos o ceartă în familie? Dacă am văzut bine, toti stau cu ochii pe noi, te rog să te calmezi.
Iurie se mai potoleste cand mă aude și Zoltan se uită urat la amandoi :
-AR TREBUI SĂ TE OCUPI DE GRANITA, IURIE, NU SĂ TE CERTI CU MINE. NANDRU O SĂ FACĂ O MISCARE ÎN CURAND, TU EȘTI CU ARMATA. În plus, avem nevoie de soldati mai multi. DACĂ SUNTEM ATACATI, OARE CE O SĂ FACEM CU MICA NOASTRĂ ARMATĂ?
-Rege, nu îmi fac griji în privinta soldatilor lor. Ce contează dacă sunt multi, dacă ne depășesc? Eu am o gandire strategică, aștept doar să-i prind în plasă. VREI SĂ ITI DOVEDESC REGE, CĂ LE POT DISTRUGE O PARTE BUNĂ DIN ARMATA?
-Nu ar trebui să uiti că DAVOS este în spatele lor. Am nevoie de el, aici, IURIE. VREAU SĂ ÎL TREC DE PARTEA MEA.
Insistă regele obsedat și Fevronia se ridică de la masă obosită :
-Ar trebui să văd ce face fiica noastra.
-Soră, eu mă zbat aici pentru tine și tu așa te porti?
-Frate, mă poti lăsa să respir? Acum sunt regina și nu ar trebui să mă consideri una fără minte. TE ROG, NU MĂ MAI SUBESTIMA.
Tună ea ofensată, după care se uită o clipă în direcția mea și un ranjet îi apare pe chip :
-În plus, aștept vesti bune. CAND O SĂ MAI AVEM UN BEBELUS ÎN FAMILIE? Frate, nu uita să te ocupi mai întai de sotia ta.
Iurie își duce mana la cap, iar eu încerc să nu devin rosie la chip.
Regele între timp, își duce cescuta la gură, din care bea cu o privire stranie :
-Regina mea, mă repet încă o dată, ai grijă ce faci. SĂ TE GANDESTI ÎNAINTE DE ORICE, LA FETITA TA. LA COPILUL NOSTRU. SĂ NU MĂ PUI ÎNTR-O SITUAȚIE URATA.
-Rege, cred că o să vorbim în privat despre asta. VREI SĂ AFLE TOATĂ FAMILIA? Unele lucruri, nu se spun.
Se apleacă ea supărată, după care iese din încăperi, fără să se uite înapoi.
CITEȘTI
Strigă înainte de furtună
Historical FictionRegatul Lahia se afla pe mâini bune, până cand tensiunile din familie să ia mintile tuturor. Vărsarea de sânge se produce și haosul amenință să înghită pe fiecare, de la mic la mare. Setea de control a regelui nu se domolește, familii întregi avand...