Furtuna I

22 3 4
                                    

Zoltan pov 

Fata care și-a asumat riscul, este acum moartă, doar fiindcă nu am știut să actionez mai repede. Dacă era după Davos, l-ar fi ucis pe medic, după care, ar fi atentat și la viața mea. Am dorit mereu să-l primesc pe DAVOS, să-i mai ofer o șansă, dar nu după tot ce s-a petrecut. 

L-am oprit cu dificultate, deși era șocat să fiu în fața lui, o parte din el nu dorea să se oprească. I-am citit în privire, dorinta de a mă ataca și puțină groază, se teme de mine, de ceea ce pot să fac, dar habar nu am cum. NICIODATĂ NU AȘ FI PUTUT SĂ FIU UN PERICOL PENTRU EL. 

Nandru a reușit încă un lucru, să îl traga după el, în jos, PE DAVOS. Aș fi crezut că Davos este mai deștept de atat, dar se pare că s-a întunecat la minte. 

Soldatii se holbau la mine la fel de terifiati, pană cand m-am răsucit spre aceștia iritat : 

-De ce nu vă cunosc trasaturile? Unii dintre voi sunteti noi, așa de bine mă paziti? AVETI IDEE CE ERA SĂ SE INTAMPLE ÎN INTERIOR, CU VOI PREZENTI, DAR FĂRĂ SĂ VĂ PESE?! 

Am ridicat vocea la ei și am încercat să fiu calm. 

-Vă rugăm, nu ne ucideti, noi respectăm doar ordinul regelui ! 

-CARE REGE, VOI NU ÎNȚELEGETI ÎNCĂ? NANDRU NU MAI ESTE REGE, EU SUNT SĂNĂTOS ȘI AM REVENIT PRINTRE VOI! ORI MĂ CREDETI VREO FANTOMĂ OARE? 

S-au uitat în podea fără să mai deschidă gura : 

-Ne pare rău, rege, ZOLTAN. 

-Zoltan, chiar eu sunt, de azi încolo, am de gand să schimb totul în regat. O SĂ MĂ ASIGUR CĂ INCOMPETENTI CA VOI NU MAI OCUPĂ POSTURI ATAT DE IMPORTANTE ! 

Am făcut un pas spre unul din ei, care s-a dat inapoi. Totusi, am întins bratul spre sabia lui, pe care am luat-o de la acesta, fiind urmărit cu privirea de restul : 

-Ce faceti ... rege?! 

M-au întrebat aceștia, iar eu am privit sabia ascutită și curata, cu un zambet pe chip : 

-Ce credeti oare? 

Nu am îndreptat sabia spre ei, dar i-am ținut in suspans :

-VĂ RUGĂM, MAI DORIM O ȘANSĂ, REGE! AVEM COPILASI ACASĂ UNII DINTRE NOI, O FAMILIE DE ÎNTRETINUT ! 

Și cand i-am auzit, am ezitat de-a dreptul. Mana mi-a tremurat pe sabie și am oftat din suflet. Am lăsat sabia în jos cu o privire blanda : 

-Nu vă voi omori, dar nici să vă promovez nu pot. Sunt dezamăgit de ceea ce văd. 

Au tăcut din nou, dar înainte să mai spun ceva, un alt soldat a venit în graba spre noi, fiind rănit la brat și avand o privire panicată : 

- LAHIA ESTE ATACATĂ, SE PARE CĂ AM FOST LUATI PRIN SURPRINDERE!  REGE ZOLTAN, SUNTETI CHIAR DUMNEAVOASTRA?! 

-Cum adică, un  atac din partea cui? 

Am întrebat depășit, iar el s-a uitat spre mine disperat : 

-Probabil sunt cei din Vest în spate, nu par simpli mercenari, au tehnică și un plan bine gandit! Pare că știu și terenul, e limpede că au fost trimisi de cineva. UNDE ESTE ÎNSĂ NANDRU? AVEM NEVOIE SĂ ȘTIM CE FACEM ! 

-Eu sunt regele Zoltan și vă ordon să rămaneti la posturi, cu totii, trebuie să apărati regatul și pe cei din interior, mă auziti? CINE PUNE PICIORUL ÎN LAHIA, O SĂ PIARĂ, IAR DACĂ UNUL DINTRE EI SE ATINGE DE FAMILIA REGALĂ, O SĂ LE DECLAR DE URGENTA RĂZBOI ! 

Strigă înainte de furtunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum