Atras/ă de tine

22 3 10
                                    

Anaisa pov

Cu Nandru pe tron, pe zi ce trece, regatul pare tot mai cuprins de disperare. Lahia, parcă și-a pierdut strălucirea de candva și nimeni nu spune un cuvant. Deși unii văd, nu par că doresc să salveze situația, iar altii sunt satisfăcuti de schimbari. 

Fevronia a fost exilată fără să o putem salva, despărtită de Ilinca, un om precum Noris a fost ucis, deși nu el a atentat la viața mamei lui NANDRU. 

Totul e mai rău. 

Iurie este furios pe Nandru, am aflat că nobili au fost asasinati la casele lor, se pare că la curte este un întreg balamuc. Deși NANDRU nu spune, vrea să conducă prin teroare, vrea să se impună în modul acesta. 

Dacă pe nobili îi sperie, cu cei din Vest ce o să mai facă? 

Am fost la Elina, am vorbit puțin, după a trebuit să plece, se pare că dorea să-l vadă pe RARES. CE AR ZICE LUMEA DACĂ AR AFLA CĂ ELINA ȚINE LA UN SOLDAT, MAI MIC DECAT EA ȘI CU CARE NU POATE SĂ FIE? 

De ce e așa de trist palatul acesta? ! 

DE CE NU POTI SĂ FACI CE SIMTI, FĂRĂ SĂ AI TEMERI? 

De fratii mei, ce să mai spun ? Încă dezbinati suntem, nimeni nu doreste să lase de la el, Glafira vrea să-l impace pe Boian, dar Boian nu doreste să o auda, Tian e cam tăcut, deși sunt sigură că îl sufocă să fie în regat. 

Mai este și zarva, pentru că în curand vor sosi cei din regatul din Vest la noi, să discute cu regele nostru, nimeni nu știe cum o să fie, dar e clar, nu se doreste un război. Nandru nu vrea ca oamenii să sufere, nu ar accepta să renunțe la putere, dar nici să se verse sangele poporului din cauza lui. 

Nu am mai vorbit. Nu l-am mai văzut. 

Iar eu, crezand că este simplu, am dorit să fiu mamă, dar nu văd un semn. Poate că m-am grăbit, poate că am renunțat la puritate cam repede, însă a fost alegerea mea. În plus, pe Iurie, sotul meu îl simt și mai apropiat sufleteste acum și pot să observ, că l-am făcut fericit.

 Iurie a apreciat decizia mea, chiar dacă nu a zis-o. Se comportă exemplar cu mine, nu mai avem certuri ca în trecut, nu cred că ne mai ascundem ceva. Iar linistea noastră din familie, îl ajută și în viata politică, pentru că acolo e prins mereu. 

-Anaisa? 

O aud pe Ilinca și mă uit spre ea lung. Am uitat că am iesit să ne plimbăm și că stă mai mereu, cu mine : 

-Ce este, micuta mea? 

-Îmi este dor de mama deja. DE CE A PLECAT DIN REGAT? A SPUS CĂ AȘA TREBUIE, CĂ NE PUTEM VEDEA, DAR NU DORESC SĂ STAU FĂRĂ EA. 

-Ilinca, mama ta are nevoie de puțin timp, ai uitat? Ți-am zis că avem un secret noi două, în curand, o să ai un frate sau o soră. 

-Da, dar nimeni nu mi-a zis mai înainte. Îmi este greu fără mami. 

-Știu, draga mea copilă, dar eu sunt aici. Mai e și Iurie. O să mergem la mama ta cat de curand, bine? 

Ilinca se agata de rochia mea și mă aplec spre ea, oferindu-i toată atentia și grija mea : 

-Poti să mă duci la tati, te rog? Mama nu m-a lăsat să îl văd deloc, era supărata pe el. 

BIETUL COPIL. ÎNTAI TATAL SĂU, ZOLTAN, ACUM STĂ LA DISTANTA ȘI DE MAMA EI, DIN CAUZA A CE OARE? 

Strigă înainte de furtunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum