Un pas greșit

24 3 0
                                    

Zoltan pov 

Discutia cu Sandra nu a fost una serioasa, cum am crezut. Parcă a apărut, doar ca să mă despartă de Anaisa, care s-a scuzat în final. Privirea mea a urmat-o, deși Sandra observase că nu îmi era indiferentă. POATE NU ERA CORECT, POATE NU ERA NORMAL, DAR ERA CE SIMTEAM, CE SIMT ȘI NU CONSIDER CĂ GRESESC. 

Sandra s-a grăbit după la sotul ei și m-am gandit la vorbele Anaisei. OARE ÎL DOREA PE NANDRU PENTRU CE ? ȘI ERA DOAR ASTA LA MIJLOC? 

Noaptea nu am putut să dorm, deși am încercat. Mă tot fortam să adorm, însă cu ochii închisi, Anaisa îmi zambea și se uita la mine. Părea un vis, dar părea și real. Îmi dădea o stare bună, era pentru prima dată cand mă simțeam complet. ERAM SIGUR CĂ ANAISA ESTE JUMATATEA MEA. 

Dimineata, m-am aranjat în grabă, am mancat pe fugă și am ieșit din încăperi. Aflasem de la Elina tot ce trebuia să mai știu, mai ales despre nobili. DECI AU FOST DISPUSI SĂ MĂ VANDA, SĂ MĂ SACRIFICE ÎN CELE DIN URMĂ. 

NU PUTEAM SĂ FAC ÎNSĂ UN MĂCEL, AȘ FI RĂMAS LA CURTE FĂRĂ NOBILI. ORICUM NANDRU ÎI eliminase PE CEI DE CARE AVEAM NEVOIE. 

Astazi urma să ne despărtim de Iurie și am cerut ca Ilinca să nu iasă din încăperi, pană cand nu vom termina. 

Am intrat în locul unde se afla trupul lui și am încercat să nu mă dau de gol. Îi eram recunoscător, nu dorisem să piară așa, mă simțeam ciudat din cauza sa. 

Mai era și vorba de Anaisa. 

-Poti ieși puțin? 

După ce am rămas singur, fără vreo servitoare drept spion, l-am prins pe Iurie de mană și m-am lăsat pe vine langa acesta : 

-Știu, poate nu vei avea liniste, deși nu iti doresc asta. Sora ta, sotia ta, sunt aici. Îți multumesc pentru ce ai făcut, în vreme ce eram la pat. Ai dus o luptă fără să fugi, fără să te temi. O voi încheia eu, să speram. 

Mi-am dres vocea, după care am închis ochii depășit : 

-Nu știu dacă să îți spun, dar am sentimente pentru ANAISA. Am crezut că o să mă lase în timp, dar nu a fost așa. Poate a fost cu tine, poate te iubeste, dar și eu o iubesc. 

Am tăcut din gură. 

Aveam lacrimi în ochi. 

M-am îndreptat de spate și l-am atins pe Iurie, pe chip : 

-Sunt sigur că ai fost un sot model cu ea. Nu este singură, e sub protectia mea. 

L-am asigurat, după care am dorit să-i ofer un sărut pe frunte, dar ușa s-a deschis. 

Privirea mi s-a izbit de a Anaisei și am uitat de Iurie o clipă : 

-Nu arati bine deloc. 

I-am spus îngrijorat, iar ea s-a apropiat de noi : 

-Fiindcă nu am avut somn, abia am putut să mănanc și am plans. Mă simt rău. 

I-am făcut loc, iar Anaisa l-a luat în brate pe Iurie, fără să-i pese că sunt prezent : 

-Cum ai pătit una ca asta? ERAI AȘA PUTERNIC, INTELIGENT, AU PROFITAT DE SITUATIE ! ERAI CA UN MUNTE, IURIE. 

A început să plangă iar și m-am simțit îngrozitor. I-a oferit un sărut sub privirile mele, nici măcar nu o deranja starea în care se afla Iurie, se ținea disperată de el : 

-Îmi pare rău, dragule. 

I-a zis, iar eu am crezut că mă sufoc. Am ieșit de acolo avand o privire de nebun : 

Strigă înainte de furtunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum