În umbra ta

18 3 13
                                    

Nandru pov

-Trebuie să fie pe undeva, în nasul nostru, acel sigiliu, DAVOS. 

Îi spun tensionat, iar el mă aprobă, deși pare mult prea liniștit : 

-M-am gandit mult, nu cred că este la lady Elina. Zoltan sigur l-a ascuns undeva, unde nu ne-ar trece prin minte. Nandru, tu ești vărul lui, ar trebui să îl cunosti. 

-Sunt sigur că este la cineva apropiat lui. Nu la soră, nu la Fevronia. 

-Crezi că ar putea să fie, în încăperile fiicei sale? 

Se uită Davos la mine, iar eu îi susțin privirea impresionat : 

-Cat de inteligent ești, sigur acolo e! Nu are habar ZOLTAN, dar l-am citit. 

-O să merg să verific, rege. 

-Stai DAVOS. Nu trebuie să atragi atenția, dacă îl găsesti, să îl pitesti.

-Îl voi găsi, NANDRU. PENTRU TINE. NU VREAU SĂ TE CALCE ÎN PICIOARE, CEI DIN VEST. ACUM TU EȘTI PE TRON, TREBUIE SĂ TE RESPECTE. 

Mă postez langă Davos, după care îl ating pe umăr fericit : 

-Doar tu îmi ești alături și mă înțelegi, nu familia mea, mama nu mai e, doar tu, DAVOS. 

-Deși, trebuie să te întreb, dacă o să fie al tău, îl ucizi pe ZOLTAN? 

Mă dau în spate și evit să răspund. 

Davos însă, mă cunoaste mai bine decat toti : 

-Uite, nu e ca și cum îi doresc binele lui ZOLTAN. DAR MĂCAR SĂ ASTEPTI SĂ PLECE  ĂIA CARE VOR SOSI. 

-Davos, eu cred că ZOLTAN râde de mine. Ceva se întamplă în încăperile lui, nu am mai fost, dar parcă e sănătos. 

-Cum adică, NANDRU? DACĂ ZOLTAN SI-A REVENIT, DE CE S-AR PREFACE ÎN CONTINUARE? 

Asta m-am întrebat și eu multe zile DAVOS. 

Nici măcar noaptea nu mai dorm. 

Davos pică pe ganduri, după care se duce la usa : 

-VOI VORBI CU MEDICUL CARE SE OCUPĂ DE ZOLTAN. DACĂ MINTE, ÎI VOI LUA VIAȚA. SE POATE SĂ FIM PROSTIȚI, NANDRU. 

-Poate e în mintea mea, nu știu ce să mai cred. Poate o iau razna. 

-Nu, Nandru, eu cred că nu îți imaginezi. ACUM ÎNȚELEG DE CE SE PURTA CIUDAT. 

-Davos, la cine te mai referi acum? 

-Nu mai contează, dar NANDRU, au mai rămas puțini nobili, destul de speriati. Nu ar trebui să îi mai terorizam, nu cred că te-ar mai trăda.Puterea lui Iurie se clatină și ea, pierde treptat. 

-IURIE SE SPERIE, DAVOS. ARE ȘI DE CE. O VOI SALVA PE ANAISA DE EL. 

Davos deschide ușa, dar cand mă aude, se uită lung spre mine : 

-Legat de Anaisa, cred că nu e așa iubire în familia lor. 

-Nu mai pot să fac nimic, însă, pentru EA. ANAISA NU MĂ DORESTE, MĂ DETESTĂ. 

-Cred că știu pe cine vrea, de fapt, NANDRU. 

Mă întunec la chip și îl privesc pe DAVOS pornit pe rele : 

-CREZI CĂ E ZOLTAN? 

Davos nu îmi răspunde, doar închide ușa în urma lui și pleacă să-și facă misiunea. 

Strigă înainte de furtunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum