Fără ea

29 3 0
                                    


ZOLTAN pov

Iurie susține că s-a certat cu sotia lui, după a ieșit să se calmeze. Soldatii pe care i-am întrebat nervos au răspuns că au văzut-o cum se plimba pe langă încăperi, fără să fie însoțită de cineva. OARE CUM SE POATE CA O PERSOANĂ SĂ DISPARĂ DIN SENIN? 

Anaisa nu mai este în regat, cu mine și nu pot să suport. 

DE CAND AM AFLAT,AM CREZUT CĂ ÎMI PIERD MINTILE. 

CE FEL DE SOT MAI E ȘI IURIE? 

Nimeni nu știe nimic despre ea. De parcă, nu mai există. De parcă, a fost luată de cineva. 

Stau în încăperi și aștept. Să aflu că a fost găsită. Am trimis soldati, poate vor da de ea. 

Anaisa. De ce mereu și mereu trebuie să îmi faci asta? De ce oare nu te gandești că mă doare, că mă îngrijorezi? 

-Frate, ești acolo? 

Urlu să fie deschisa ușa, după ce o aud pe ELINA și ea se oprește din mers plansă. Mă holbez la fața sa roșie, după care mă postez langă unica mea sora : 

-Draga mea, ce este cu tine? o vom găsi, stai calmă. 

Elina nu se opreste din plans, dar mă apucă de mană și îmi zice : 

-A fost așa recent, Anaisa spunea că i-a auzit pe cei doi, plănuiau să facă un ritual și să o elimine pe Anaisa. Își făcea griji pentru tine, a spus că dacă e să pățească ceva, să te previn. 

-Anaisa, a zis așa ceva? 

O întreb emotionat și ea dă din cap : 

-Îmi pare rău, frate. Nu am crezut că vor actiona așa repede. Am vrut să-l spionez, să-i prind asupra faptului, dar au lovit ei. 

-CINE SUNT ACEȘTIA SORĂ? CINE SUNT? 

Încerc să fiu tare și Elina îmi răspunde pe un ton slab : 

-Noris alături de șeful celor care se ocupă de ritualuri. 

Strang pumnii pe langă corp și ridic vocea în secunda următoare : 

-SOLDATI, VREAU CA BOIAN SĂ FIE ADUS LA MINE ! 

-Rege, de ce îl chemi însă pe Boian? El nu este de vină. 

-Soră, aș prefera să nu te implici. Te rog, să aștepti aici. 

O conving să ia loc și ies din încăperi, fără să mă calmez : 

-VOI AUZITI CĂ VĂ DAU ORDINE? 

-Am trimis pe cineva rege, am auzit cum să nu. 

-Iurie a trimis mesager? Cum este la granită? 

-Nu, nu am primit veste încă. Mare parte din soldati sunt cu el, rege, nu trebuie să fiti îngrijorat. 

După ce a rămas fără ANAISA,Iurie mi-a cerut să-l trimit pe el la granită. Simțea că este pe acolo pe undeva, SOTIA LUI, DE CARE NU PREA A AVUT GRIJĂ. MI-A SPUS CĂ REGRETĂ CUM S-A PURTAT CU EA ȘI CĂ MĂ DETESTĂ. NU ESTE PRIMA DATĂ CAND ÎMI ARUNCĂ ÎN FAȚĂ CĂ NU MĂ SUPORTĂ. 

Dacă nu era nobil, parte din familia regală și nu avea statut și bani, aș fi scăpat de el. Pentru că nu îl consider atat de priceput, precum se crede. Dar sunt nevoit să-l păstrez, măcar pană cand, o să pun mana pe Davos din nou. 

-Voi, mergeti mai multi să-l luati pe NORIS, să-l aduceti în fața mea. Va avea loc o judecată astazi, una tare neplăcută. 

Soldatii o iau la fugă și la fel, grăbesc pasul și eu. Pe drum, mă întalnesc cu Boian, care se uită nedumerit la mine : 

Strigă înainte de furtunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum