Întalnirea

37 3 2
                                    

Nandru pov

-Ce ne pasă nouă de invitația lui? Dacă Iurie și-a găsit aleasa, nu putem să-ți riscăm viața fiule. 

Spune mama cu o privire speriată, dar eu țin hartia în mană și mă gandesc la ultimele cuvinte, scrise mai jos, de pe ea : 

„ Am un cadou minunat pentru tine, vere. Te aștept cu drag. " 

ZOLTAN. Sigur a pus ceva la cale și trebuie să merg, dacă nu, o să fiu numit laș. Cum voi putea să conduc oamenii, dacă mă tem de vărul meu regele? 

-Nu o să fie singur, însă. Eu îl însoțesc.

Tună Davos după mama, dar se pare că nu o linișteste mai deloc : 

-Ultima dată, am văzut, ce bine ai făcut, DAVOS. POATE AR TREBUI SĂ RĂMAI AICI. 

-Nu se poate așa ceva, mamă. Deja am decis, o să fiu prezent. Nu am de ce să fiu rănit de acesta, Zoltan nu are cum să mă distrugă. 

-Așa zici de fiecare dată, dar Zoltan mereu e cu un pas înaintea noastră. SE VEDE CĂ ARE UN PLAN ÎN MINTE, EȘTI CHEMAT NU PENTRU NUNTA, CI CU ALT MOTIV. 

-Și totusi, nu cred că ar risca să atenteze la viața lui Nandru, doamna. 

-Davos, de la Zoltan mă aștept la orice. Nu trebuie să aveti încredere în manierele lui de formă. 

-Mamă, e totul stabilit. Davos o să vină cu mine, mai am nevoie de TIAN. Aș prefera să fie în ochii mei, de restul pană cand mă întorc, te vei ocupa tu. 

-Fiule, nu putem să trimitem un nobil din partea noastră? CHIAR TREBUIE FIX TU SĂ MERGI? 

-Nu voi lua cine știe ce armată cu mine, nu vreau să creadă Zoltan altele. Oricum Davos o să lase vorba, înainte să plecăm. Mamă, te rog, ai grijă de loc în lipsa mea. ȘI NU MAI FACE ÎNVARTELI PE LA SPATELE MEU. 

Mama vrea să comenteze, dar ies din încăpere, urmat de Davos. După ce mă asigur că mama nu ne mai poate auzi, îi spun în șoaptă : 

-Tu mergi la Tian, spune-i să se pregătească, nu voi da înapoi. DACĂ ÎNSĂ, VOM FI ATACAȚI, SOLDATII NOSTRI SĂ RIPOSTEZE. DACĂ EU SUNT LUAT PRIZONIER, REGATUL LUI ZOLTAN SĂ FIE ATACAT FĂRĂ MILĂ. ACESTA E ORDINUL MEU. S-a înțeles, Davos? 

-Am înțeles, dar dacă Tian o să fie cu noi, nu exista sanse să se întalnească cu sora lui? 

-Ba da, dar nu am de ales, Davos. Tian este imprevizibil, dacă noi nu o să fim langă el, cine știe ce face ? Mă risc, asta e. 

-Nandru, nu mai pun presiune pe tine, dar simt că o să se întample ceva. 

-M-am obisnuit deja, Davos. Zoltan niciodată nu se dă bătut, trebuie să ținem pasul cu el. Trebuie să îl conving, trebuie să creadă că nu am vrut noi să îi răpim fetița. NU AVEM NIMIC DE-A FACE CU ACEL INCIDENT NEPLĂCUT. Este un test, vrea să audă că eu am fost. Nu îi voi face pe plac. 

-Pe cine crezi, că a ales Iurie? Eu am fost surprins, niciodată nu părea că vrea să se aseze la casa lui. 

-Sigur e doar un joc politic la mijloc, Davos. IURIE NU ESTE GENUL DE BĂRBAT CARE SĂ IUBEASCĂ UȘOR. O știm amandoi, am crescut alături de el. 

-Și dacă totusi, s-a îndrăgostit? 

-Davos, ce tot a intrat în tine? Nu are decat să fie fericit, oare ce vrei să auzi? Nu îmi pasă de sotia lui și nici de el! Tot ce îmi doresc este să ne scot nevinovati și să-l duc de nas pe ZOLTAN. Vezi ce dar pregătesti pentru ei. Nu am de gand să părem niste săraci la regat. O să punem piciorul în LAHIA din nou, e ceva ce mi-am dorit, niciodată nu am vrut să plec. Regatul meu, o să fie al meu în cele din urmă. 

Strigă înainte de furtunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum