Anaisa pov
Nu mai pot trăi așa, nu e Zoltan acum, dar e Nandru. Știu ce i-am zis lui Iurie, dar este sotul meu și poate să devin mamă, o să îmi schimbe viața. M-am decis să mă dăruiesc lui Iurie, înainte ca să fiu atinsă de altul și să regret pe veci.
Nandru este zdruncinat și are sens. Fără mama lui, nu o să se descurce. Îmi pare rău pentru el, dar nu vrea să îmi respecte intimitatea.
Nandru este toxic, atat pentru el cat și pentru cei din jur.
Se întamplă multe, se pare că Iurie a început lupta finală. Nandru va dori să se razbune, dacă îl cunosc. Nu trebuie să afle de sotul meu, l-am ales pe Iurie, sunt în aceeasi echipă cu el. Noi suntem de partea lui Zoltan, deși putem plăti cu viața.
La palat, chiar și dacă nu dorești să intri în jocuri, nu ai de ales.
Familia mea este despărțită de cand Nandru a intrat în inima sa. Trebuie să îmi salvez familia de el. Trebuie să o văd pe Glafira, pe micul Matei și să mă asigur că sora mea, nu renunță la speranță. Ultima dată, era mult prea rănită, ca să o pot ajuta. Mă simt responsabilă, Boian nu o să asculte de mine, iar Tian îmi pare că face singur un plan, în mintea lui. Știu că Tian nu îl suportă deloc pe Nandru, mai ales că m-a salvat de la un posibil viol. Tian vrea să-i ofere o lectie, Boian este și el pornit pe fapte.
DAR GLAFIRA?
NU VREAU SĂ ÎMI PIERD SORA ÎN RAZBOIUL ACESTA.
MAI ESTE ȘI Matei. MAI ESTE ȘI FETITA LUI ZOLTAN.
DEJA SUNT DOI COPII, CARE SE AFLĂ ÎN PERICOL.
Mă întorc în încaperi, unde aflu că Iurie este prezent la rege. Mă așez la masă, de una singură și pic pe ganduri.
Mai este prezent și Noris. Cine știe ce are de gand, NANDRU? Vrea să acuze pe unul dintre ei, dar trebuie să fie oprit.
ȘI CUM OARE?
Iurie a spus că persoana pe care a plătit-o, a reușit să fugă și dacă este prinsă, o să facă gestul extrem. Se va sacrifica pentru cauza noastră.
DAVOS. MAI ESTE DAVOS, CARE ÎL POATE ÎNVĂTA PE NANDRU.
Davos ne poate face probleme, dacă este încă de partea lui.
Vreau să ies încă o dată, să îl caut pe Davos, dar se pare că mă izbesc de acesta în fața usii. Ne privim în ochi și servitoarele ne acordă prea multă atenție :
-Ce este, Davos?
Îl întreb pe un ton slab, iar el se uită la servitoare încruntat :
-Vreau să vorbim.
-LA ORA ASTA?
-Știu că este tarziu, dar am fost ocupat toata ziua. Nu voi sta mult.
-Puteai să anunți vizita mai înainte, să nu se mai repete.
Tun ca să fiu auzită de spionii care mă servesc, după care intru alături de Davos. El închide ușa, iar eu mă întorc spre acesta cu fața :
-SIGUR EȘTI DE PARTEA MEA, DAVOS? MĂ AJUTI PANĂ LA CAPAT SAU NU?
-Da, ți-am spus de atatea ori, de ce nu ai încredere?
-Davos, eu știu că inima ta, e supărată pentru NANDRU.
-Anaisa, crezi că ți-aș face așa ceva? Nu am de gand să zic una și să fac alta.
-Atunci, te ascult. CE ARE REGELE DE GAND?
CITEȘTI
Strigă înainte de furtună
Historical FictionRegatul Lahia se afla pe mâini bune, până cand tensiunile din familie să ia mintile tuturor. Vărsarea de sânge se produce și haosul amenință să înghită pe fiecare, de la mic la mare. Setea de control a regelui nu se domolește, familii întregi avand...