Elina pov
Am în mană scrisoarea de la Nandru și sunt în încăperile fratelui meu. Se pare că Zoltan nu dă semne, că vrea să revină printre noi. Nobilii de la curte au spus că nu doresc să fie condusi de femeie și cred, că la randul lor, au primit o invitatie de la NANDRU. Să îl accepte și să uite de regele bolnav.
Zoltan nu a fost niciodată atat de slab precum e acum. Și mă doare pentru el, fiindcă nu îl pot ajuta. Medicul nu are habar ce să facă, de unde să înceapă, fiindcă nu știe care e problema.
Aș fi vrut ca Anaisa să fie langă mine, să mă ajute. Nu pot să imi iau gandul de la ultima discutie cu ea.
Fratele meu o iubeste, sunt sigură.
-Zoltan, Nandru o să fie rege în locul tău. DACĂ NU, VA FOLOSI FORȚA, VA UCIDE ȘI TOT O SĂ SE ARUNCE PE TRON. Nu te supăra pe mine, trebuie să-i dau ce vrea. ȘI SĂ RĂMAN ÎN VIAȚĂ. DACĂ NU TRĂIESC, NU TE POT APĂRA, FRATE.
Îl prind de mană pe Zoltan și încerc să nu plang. Îl sărut pe frunte, după care îi aranajez pătura și ies din încăperi.
I-am cerut lui RARES să se afle printre alti soldati, pentru că nu am încredere în ei.
Dau cu privirea de Rares, cand toti se apleacă în fața mea și trag aer în piept :
-SĂ ÎL PĂZITI PE REGE CU PREȚUL VIETII VOASTRE, S-A ÎNȚELES?
-Da, lady !
Îmi răspund ei în cor și zambesc, deși ultimele luni au fost de cosmar :
-Regele nostru nu este mort, doar se află într-un somn de lungă durată. O să fie bine, dacă ne rugam pentru el.
Ei mă ascultă și RARES profită de moment, ca să se apropie de mine :
-Vă simțiti bine, lady ELINA? Știu cat de mult vă consumati, dar nu vă pierdeti speranta.
Îmi plimb privirea peste chipul lui și mă abtin, să nu îl prind de mană. RARES ESTE PERSOANA DIN INIMA MEA, DEȘI E UN SIMPLU SOLDAT.
-Mulțumesc, Rares.
Tu mereu îmi ești alături, deși nu ai habar.
Mă îndepărtez de încăperi și Fevronia se oprește în fața mea plină de nervi :
-OARE DE CE ZOLTAN NU I-A UCIS PE ACESTI NOBILI? NU SE POATE VORBI CU EI.
-Nu putem vărsa sange, ești prea impulsiva.
-De ce nu? Ți se pare că le pasă? ÎI VOM CONTROLA PRIN FRICĂ. NU NE LASĂ DE ALES.
-FEVRONIA, NU TE GANDESTI DELOC? IURIE ESTE PRINS DE NANDRU, TREBUIE SĂ FIM DE ACORD. FRATELE TĂU AVEA O INFLUENTA ASUPRA LOR, TREBUIE SĂ-L ADUCEM INAPOI.
-Și după, ce? Eu o să pierd iar. FIINDCĂ NANDRU VA CONDUCE. O SĂ ÎI ADUCEM ȘI PE DUSMANI ÎN INIMA REGATULUI?
-Ești lipsită de experientă încă. Zoltan avea dreptate în privinta ta.
-Nu mai spune la fel ca acei nobili plini de figuri. AM ȘI EU MINTE, BINE?
-Trebuie să asculti de mine, să ne unim. NU POTI ACTIONA DE CAPUL TĂU. AI ȘI FETITA DE APĂRAT.
-Fie, Nandru se întoarce, după ce? NOI NU ȘTIM NIMIC DESPRE EL. DACĂ ARE ÎN SECRET COPII?
Tună ea fără să tacă și mă încrunt după ce o aud :
CITEȘTI
Strigă înainte de furtună
Historical FictionRegatul Lahia se afla pe mâini bune, până cand tensiunile din familie să ia mintile tuturor. Vărsarea de sânge se produce și haosul amenință să înghită pe fiecare, de la mic la mare. Setea de control a regelui nu se domolește, familii întregi avand...