Nandru pov
Au trecut luni bune de atunci. Nu mai este cald, din contră, e iarnă. Dar nu pot să simt frigul, nici inima nu îmi este înghețată.
Parcă renasc și nu știu cum.
Anaisa a fost răpită de Davos, pe care o ținem ascunsă, departe de familie. Nimeni nu știe în afară de noi doi, că Anaisa este aici. Nu fiindcă îmi doresc să-i fac vreun rău. Trebuia să-l las pe Zoltan singur, fără ea, ca să-l distrug. Și se pare că Zoltan nu s-a pus pe picioare. Este în continuare la pat și mama nu mai poate de fericire. Tot spune că Lahia ne așteaptă .
-Ești sigur că e căldură în acea încăpere? Că nu îi lipseste nimic? Nu am văzut-o de atata vreme.
Îl întreb pe Davos, iar el dă din cap spre mine :
-Sigur că este, în plus, nu mă ocup eu de ea? Cat o să o mai ținem însă? Fata nu se mai comportă ca înainte.
-Nu a spus că vrea să mă prezint acolo ?
-Ba da, pe la început. Însă recent nu. Nici măcar nu mai îmi vorbeste. Se atinge de mancare, doar fiindcă așa a cerut medicul. E încă slăbită, dar cu toate că e firavă la trup, îmi pare puternică în alte privinte.
-NU MĂ SIMT PREGĂTIT SĂ DAU OCHII CU ANAISA.
-Eu spun să nu mai fugi. Poate ne prinde și Tian cu minciuna. Glafira nu ar suporta un șoc, o să nască mai înainte de vreme. TREBUIE SĂ AVEM GRIJĂ.
-Mama susține că vrea să-l scăpăm pe NORIS din temnită. În plus, e straniu că FEVRONIA nu l-a ucis încă.
-OARE CE O SĂ FACI TU, NANDRU? O SĂ O RĂNESTI PE ELINA? Te-ai gandit la modul în care, o să te întorci în LAHIA? Ai nostri nobili nu se vor lăsa usor. Susțin că trebuie să curgă sange.
Nu știu.
Nu vreau să fac asta.
-Nu voi conduce precum ZOLTAN. Eu nu sunt acela.
-De acord, însă nobilii cum vor fi opriti?
-Am de gand să le arat acestor nobili, doar am profitat de ajutorul lor. EU SUNT REGELE, VIITOR REGE. LE VOI ÎNCHIDE GURA, CAND MĂ VOI ATINGE DE AVERILE LOR. Trebuie să mă leg întai, de ceea ce prețuiesc ei. Și oare, la ce țin? Cu toții știm după ce este nebun un nobil în timpul acesta pe care îl trăim.
-Și mai este mama ta, care nu va sta la locul ei.
-Davos, lasă toate astea pe moment, cum ai reușit să o prinzi pe ANAISA?
Vreau să aflu, pentru că nu am vorbit atat de mult despre Anaisa, nu am rămas singuri, mai ales că trebuie să fim cu ochii în patru :
-Cred că are probleme în relatie. Cu Iurie, nu e iubire între ei. Nu mai bine scăpăm de Iurie acesta? De ce oare încă îl ținem prizonier? El nu știe că sotia lui, este la fel, în mainile noastre. Nandru, mi se pare că nu actionezi cum trebuie.
-Nu, Davos, nu putem face asta. Iurie este o persoană importantă, de care ne putem folosi. CA SĂ MĂ ÎNTORC ÎN LAHIA, TREBUIE SĂ ÎL DUC PE ACESTA LA EI. TREBUIE SĂ RĂMANĂ ÎN VIAȚĂ. DE CE VREI ATAT DE MULT SĂ PIARĂ? Și în plus, îmi pari cam interesat de Anaisa. E ceva ce nu stiu?
Davos îmi sustine privirea și îmi răspunde fără ocolisuri :
-Da, de cand m-am întalnit cu ea, am plăcut-o. Tu ești sot, viitor tătic, e vreo problemă? Iurie și ea nu se potrivesc, NANDRU. Știu, nu se va uita la mine niciodată, însă e adevărat că am ceva pentru ea.
CITEȘTI
Strigă înainte de furtună
Historical FictionRegatul Lahia se afla pe mâini bune, până cand tensiunile din familie să ia mintile tuturor. Vărsarea de sânge se produce și haosul amenință să înghită pe fiecare, de la mic la mare. Setea de control a regelui nu se domolește, familii întregi avand...