Nori negri

33 3 0
                                    

Nandru pov

M-am întors în Lahia, așa cum am plecat.Urmat de soldatii lui Davos, cu o armata medie sa zicem, avand spatele păzit, alături de mama și de servitori. Nu a rămas nimeni în urmă, în afara de sotia mea Glafira, care abia a născut și care se recuperează mai greu. Da, am un băiat cu Glafira, un băiat care este sănătos dar pe care nu l-am putut lua cu noi. Fiindcă mă tem pentru viața lui. Cei mai buni asasini ai lui Davos, au grijă de aceștia, pentru mine. Iurie prizonierul este și el în spatele nostru, dar Anaisa nu a putut veni. Se pare că a dorit să fie alături de sora sa și să o ajute cu cel mic. Nu am ales încă un nume pentru fiul meu, dar mama îl iubeste  atat de mult și este topita dupa el. 

Am privit lumea care se uita la noi surprinsă, unii erau bucurosi fiindcă mă întorc, altii nu arătau așa de bine, dar am încercat să nu mă las afectat de starea în care îi găseam. Nu păreau atat de săraci, dar nici bogati. 

La intrarea în regat nu ne-a oprit nimeni și cand am pășit în sală, fiind nevoit să las o mare parte din oamenii mei să aștepte, am suferit un șoc. 

Pe tron nu se afla nimeni, era gol și parcă îmi striga, că este al meu. Nu am idee dacă restul au simțit, dar eu nu am fost indiferent. 

ZOLTAN CHIAR ERA BOLNAV. 

Nobilii s-au plecat în fața noastra și i-am auzit în acelasi moment zicand : 

-Bine v-ati întors, Nandru, rege Nandru! Avem nevoie de dv să ne conduceti. Lahia se află în impas, nu dorim să se piardă cu femei la conducere ! 

Am zambit atins de vorbele lor. 

Și mama, a ranjit, după ce m-a săgetat cu privirea ei rece : 

-Vremea lui Zoltan s-a dus, cum se pare. De azi incolo, fiindcă ne primiți cu atata fericire, Nandru o să vă arate cat de capabil este și ce rege bun o să fie. 

I-am căutat privirea lui Davos, însă el nu era atent la noi doi. Din contră, se afla langă Iurie, care se observa că fusese prins și că nu avusese parte de cel mai bun tratament. Iurie era slăbit, deși era imbrăcat cu haine scumpe, așa cum merita, nu era într-o bună formă : 

-Vă puteti apropia. Veniti vă rog. 

Ne-a chemat Elina spre ea și atunci m-am prins, că începe o nouă rundă. 

Am strans pumnii pe langă corp și am făcut așa cum ne-a spus. 

În trecere l-am zărit pe Noris, nu pierise așa cum bănuiam și am făcut un schimb de priviri cu el.

ERA AICI. DEȘI ÎL TRĂDASE PE ZOLTAN. ERA ÎN VIAȚĂ, IAR ZOLTAN, ERA PICAT LA PAT. 

Fevronia însă nu era atat de mulțumită cu prezenta noastra : 

-Să îl primim cu bratele deschise pe NANDRU, care ne-a amenințat cu viata fratelui meu, IURIE. SĂ CONSIDERAM CĂ O SĂ FIE UN EROU ȘI SĂ UITĂM TOT CE S-A ÎNTAMPLAT RĂU PANĂ ACUM. ASTA DORIȚI, NOBILI? 

Mama a dorit să o pună la punct, dar am atins-o pe brat și i-am cerut să nu se implice : 

-Fevronia, cum poti vorbi așa? Din contră, am apărat doar granita noastra și nu l-am ucis pe Iurie, deși eram în tabere diferite. De ce vrei să mă scoti un barbat rău in poveste ? 

Elina era panicată și se uita de la ea spre mine : 

-Poți păcăli pe toți, NANDRU, însă pe mine NU! 

Strigă înainte de furtunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum