Sentimente în culori

17 3 0
                                    

Boian a fost singurul din familie, care s-a stabilit spre uimirea tuturor în SHADA. Nici măcar regele Mark nu s-a așteptat la o asemenea întamplare, însă Boian și sfătuitorul lui Morgan au legat o mare prietenie, care s-a sfarsit prin casatoria lui Boian cu fiica lui. Deși Boian nu s-a imaginat sot vreodată, în final, fiica lui Morgan a reușit să-i prezinte o altă viață. Însă nu perspectiva ei l-a motivat, ci faptul că ea nu i s-a oferit vreodată, nu înainte să fie sigur acesta de ce  isi doreste. Cat despre loialitatea lui față de regele Zoltan, cum Zoltan nu a mai fost pe tron, a lăsat-o să devină o amintire, la care nu ar fi renuntat vreodată. Pe urmă, a aflat printr-o scrisoare, că sora lui Anaisa și Zoltan, locuiesc în aceeasi casă. Au fost multe pe care ar fi dorit să i le spună surorii lui sensibile, însă nu s-a înfuriat pe ea. S-a întrebat doar cum, Zoltan și cu Anaisa a lui, sunt ceva. A aflat și despre Tian, nu avea cum să nu întrebe de familia lui, de fratii săi, iar cu Glafira a mai durat o vreme pană cand a putut să-i vorbească. Tot era supărat pe ea, dar chiar și cu faptele sale mai puțin demne de urmat, era sora lui, aveau aceeasi varsta amandoi. Nu putea pricepe de ce era atat de dur cu ea, poate se așteptase la mai mult, mereu crezuse că Glafira o să fie așa cum și-o amintea el pană la capăt. DAR NU S-A ÎNTAMPLAT ASTA. 

Nandru și Glafira alături de Matei, o familie în care nici măcar ei nu au crezut, au reușit să se adune și să o ia de la capat. Nu a fost însă Matei acela, care i-a convins. Ci întamplările prin care au trecut amandoi. Matei nu avea niste parinti inocenti, nici pe departe perfecti, dar probabil acesta era farmecul lor. Ea și Nandru nu ar fi putut să-l crească pe Matei într-un mediu potrivit, dacă nu și-ar fi rezolvat mai întai propriile probleme. Cum Glafira considera că nu este de vină, a fost destul de dificil să mai se întample vreo schimbare. Glafira nu a mai avut alti copii în afară de Matei. Matei era primul băiat și singurul pentru ea, nici nu a mai umblat după alti bărbati, nici nu a putut să uite rana provocata de NANDRU. Ironic sau nu, ea îl iubise pe Nandru, deși nu plănuise. Și-ar fi dorit să fie Davos acela, dar nu mai putea îndrepta nimic. Știa însă, că nu poate să-și treacă peste cuvant și oricum, prăpastia dintre ea și Nandru nu avea să fie vreodată acoperită. 

Mai mult de atat, Glafira era constientă de trecutul ce ii lega pe Nandru și pe DAVOS, fusese martoră la așa zisa lor relatie de prietenie, nici ea nu putea înțelege ce se petrece între cei doi. Nandru fiind rege și ea a obtinut puterea. O putere la care ravnea candva, dar acum o lăsa rece și fără alte sperante pentru viitor. Însă avea să se prindă de putere, pentru fiul ei. Avea să fie o regină dură, dar cu inimă rănită, cum rar mai vezi. NANDRU FUSESE NU DOAR O LECTIE PENTRU EA, O SCHIMBASE COMPLET, SPRE GROAZA EI, ÎN BINE. 

Relatia lui Matei cu biserica, avea să fie însă una reală și puternica. Iar preotul de la biserica știa deja, ce avea să fie Matei pe viitor. Răul din Lahia nu avea cum să devină mai mare, din contră , puterile lui se pare că erau din ce în ce mai slabe și mai puține. Legile care au urmat, impotriva magiei și nu doar, au făcut din Lahia un regat primitor și plin de culoare. 

Tian și Olivia, au rămas împreuna, chiar dacă relatia lor nu a fost usoara deloc. Olivia a urmat sfatul Anaisei și a făcut pasul spre Tian, care nu a putut să mai fugă de ceea ce era între cei doi. Și Tian ținea la ea, dar a durat pană cand să îi ofere ce își dorea Olivia. Însă Olivia nu s-a supărat pe acesta, din contră, a sperat mereu să fie a lui. Pentru că, în ochii ei, Tian era acela pentru ea și nu dorea pe altul. L-a ales pe Tian. Tian era un bărbat familist, fusese în trecut mult prea slab la inimă, la fel ca Anaisa. Fusese afectat de ce trăise în Lahia? Cu sigurantă. Dar Tian nu avea cum să se comporte vreodată într-un mod josnic, pentru că în adancul lui, încă era căldură și iubire. 

Davos nu a găsit un partener de drum, de viață, oricum nu dorea. Davos și-a oferit viața Lahiei și grupului său, care a făcut din LAHIA un regat și mai puternic în zonă, de temut. Chiar dacă a fost dificil pentru aceștia ce le-a impus regele NANDRU, DAVOS NU L-A PUTUT REFUZA. ÎNTRE REGELE NANDRU ȘI DAVOS, A FOST O RELATIE CUM RAR MAI VEZI. Multă lume a crezut că este ceva mai mult, în special din cauza ca Davos era singur, dar dacă a fost așa, nimeni nu știe. Cert este că amandoi au stat impreună pană la ultima lor suflare, Davos nu l-a mai trădat pe Nandru, iar Nandru nu l-a trimis pe Davos departe. Nimeni nu i-a putut despărti pe cei doi și greutătile care au urmat, i-au apropiat mai tare. 

Elina și Rares, pentru ei nu a fost posibil însă. Cei doi au fost iubiti pe ascuns, nu au devenit sot și sotie, dar au fost fideli unul altuia toata viața. Nimeni nu îi mai acorda atentie Elinei, ca să scormonească prin intimitatea ei, așa că a putut profita. Și-a urmat inima, iar Rares doar pe ea o aștepta. Nu au putut avea copii, însă au fost fericiti amandoi. Poate că nu ieseau impreuna de mană, dar se purtau in ganduri și respirau acelasi aer, dorinta lor nu mai era doar o imagine. Nandru nu a stat în calea fericirii lor, de fapt, Nandru nici măcar nu s-a implicat. Iar Zoltan, oricum a fost pus în fața faptului împlinit, pentru că Elina nu avea să renunte la ceea ce simtea pentru Rares, chiar de ii cerea fratele său. Zoltan nu avea cum să o convinga, poate din nou el trebuia să învete o lectie și să nu mai judece omul după un statut. 

Fevronia a născut un băiat, care deși era fiu de trădător, nu a avut o viata urata. Ilinca și-a iubit mult fratele, de care a avut grijă și pe care, l-a apărat de vorbe rele și de priviri. CHIAR DACĂ FEVRONIA NU A RĂMAS CU TATAL BĂIATULUI, A PUTUT SĂ TREACĂ PESTE TRAUMA CU ZOLTAN ȘI A TRĂIT PENTRU CEI DOI COPILASI. ERA MULȚUMITĂ CĂ ÎL ȚINE ÎN BRATE PE FIUL LUI NORIS, PENTRU EA ERA DE AJUNS CĂ ÎL AVEA PE MICUT, SĂ-I AMINTEASCĂ MEREU DE BĂRBATUL, CARE NU A RENUNȚAT LA EA. UN BĂRBAT CARE A FOST SACRIFICAT, DAR CARE NU I-A FRANT INIMA. POATE NU FUSESE IUBITUL PERFECT, POATE CĂ RELATIA LOR SE TERMINASE PREA CURAND, ÎNSĂ FEVRONIA ÎL IUBISE. LA NORIS AVEA SĂ ȚINĂ TOATĂ VIAȚA. 

Cât despre Anaisa și Zoltan

DESPRE EI O SĂ AFLATI ÎN ULTIMUL CAPITOL. POVESTEA LOR, NU POATE SĂ FIE scrisa în grabă











Strigă înainte de furtunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum