10 yıl önce*
Felix ve Minho ailecek tatile gidiceklerdi. Çok heycanlılardı çünkü ilk defa tatile gidiyorlardı. Trafik olduğu için araba çok yavaş ilerliyordu.
Arabada şarkı açmış hep beraber söylerken yan şeritteki bir kamyonetin frenleri bozulmuş sürücü ise kontrolü tamamen kaybetmişti. Ne olduğunu anlamadan kamyonet arabaya çarptı.
Minho kardeşine sıkıca sarılmıştı küçük Felix ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Arabanın ön tarafı tamamen kamyonetin altında kalmıştı. Mucizevi bir şekilde Minho ve Felix'e hiç bir şey olmamıştı ama o gün annesi ve babasını kaybetmişlerdi.
Sonrasında yetimhaneye yerleştirildiler. ilk bir yıl onlar için cehennemden farksızdı olanlara alışmak çok zordu. Ama artık kabullenmişlerdi ve hayatlarına devam etmeleri gerekiyordu.Burası hiç Minho'ya göre bi yer değildi o özgür ruhlu biriydi ve burası onun için hapisane gibiydi. Zaten 16 yaşındaydı 2 sene sonra burdan kurtulucaklardı ama Minho'nun beklemeye hiç niyeti yoktu.
Plan belliydi gündüz müdürün odasına gitmiş ve kimse farketmeden yetimhanenin yedek anahtarını almıştı. Gece herkes uyuduktan sonra eşyalarını toplayıp Felix ile beraber kaçtılar. Plan başarılı geçti ama şimdi ne yapıcaklardı? Ellerinde sadece harçlıkları vardı. Minho evlerinin yolunu hâlâ hatırlıyordu ve ilk oraya bakmayı planlamıştı.
Eve vardılar. Evin arkasındaki pencere bozuktu ve kapanmıyordu o yüzden oraya doğru gittiler. Evet pencere hala açıktı ve görünürde evde hala kimse yoktu eve girdiler. Evde hiç eşya yoktu tabi. Hatta biraz daha gezindiklerinde evin satılık olduğunu farkettiler. Neyseki Minhonun planı çoktan hazırdı bir işe giricek en yazkın zamandada küçük bir ev tutucaktı.
Felix yetimanede kalma taraftarı olsada abisine sonsuz güveniyordu. Minho diger gün iş aramaya başladı. Ayrıca Felix'e okul da arıyordu eğtiminin yarım kalmasını istemezdi.
O gün Minho bir iş bulmayı başarmıştı ama bütün gün çalışıcağı bir işti bu ve Felix'i nerdeyse hiç göremiycekti. Genede başka seçeneği yoktu ve bir restoranda garson olarak işe girdi.
Tabi Felix'i de unutmamıştı diğer günün sabahı Felix'i bir okula yazdırdı ve işe gitti.Günler böyle geçiyordu Felix abisini sadece pazar günü görebiliyordu. O gün de çalışıyordu ama eve akşam 7de geldiği için Felix ile azda olsa zaman geçiribiliyirdu.
1 ay sonra Minho ilk maaşını alır almaz küçük bir oda kiraladı. Artık eve birileri gelir mi korkusu yoktu. Minho çok yorulsada Felix için çalışmaya devam edicekti. Felix ne kadar çalışmak istesede Minho buna izin vermiyordu. Her şeyi kendi halledicek ve Felix'e güzel bir gelicek sağlıycaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Today different will happen~Hyunlix
Fanfiction"Beni bırakırsanız istediğiniz kadar para verebilirim" "istediğim şey para değil bay Lee" (...) Felix gözlerini kapatmıştı adamın nefesini yüzünde hissediyordu. Dudaklarına değen dolgunlukları hissetmesi çok sürmemişti... NOT: Fic eskiden kaldığı...