4

1K 103 6
                                    

Üniversite bitmişti artık kendi markasını kurmak için önünde hiç bir engel kalmamıştı.

Felix maraksını kumak için çalışmalara başlamıştı. Zaten önceden bir kaç tane kıyafet satmıştı ama bunlar küçük satışlardı Felix'in hayali kendi markasını kumaktı. Biriktirdigi parayla bir kaç çalışan tuttu ve tabiki bir bina satın olmıştı borca girmişti ama buna değicekti. Küçük ama güzel bir mağza kurarak başlıyıcaktı. satışlardan gelen gelir ile işleri daha da büyütmeyi planlıyordu.

Mağaza açıldıktan sonra kısa sürede ilgi gördü satışlar çok hızlı ilerliyordu. Felix ilk defa hayatında bi şeylerin güzel gittiğini hissetmeye başlamıştı.

Satışlar çok hızlı ilerledi ve kısa sürede zengin olma yoluna girmişti. İlk fabrikasını abisinin öldüğü şehirde Seul'da açıtı.

Zaman çok hızlı geçiyordu bir çok şehirde yeni mağzalarını açıyordu. Gittikce tanınıyor ve sevenleri artıyordu. Sokağa çıktığında üzerinde onun tasarladığı kıyafetleri giyen insanlari gırmek onu çok gururlandırıyor ve mutlu ediyordu.

Artık çok tanınan bir markanın kurucusuydu. İnsanlar tarafından çok seviliyordu. Ülkenin her yerinde mağzaları ve fabrikaları vardı. Küçük tasarımlarla başlayan kıyafetler şuan tüm ülke tarafından severek giyiliyordu.

Bir sürü hayranı vardı hatta hayran buluşması bile yapmıştı. Bir zamanlar ona zorbalık yapan insanlar şuan ondan bir imza almak için yarvarıyorlardı.

bir sürü insanın idolü olmuştu. Hayat hikayesini duyan insanlara umut oluyordu. Sonuçta bir zamanlar yetimhanede yaşıyan kimsesiz bir çocuktu şimdi ise kocaman bir markanın kurucusu olmuştu.

Felix çok yoğun olduğu için abisini uzun zamandır ziyaret edemediğini farketti ve bu günkü bütün planlarını iptal etmişti.

Abisinin yanına gitti ve saatlerce onla konuştu. Neler başardığını abisine grurla anlatıyor her cümlesinin sonunda onu özlediğini ekliyordu. Şuan yanında olsaydı neler yaparlardı onları anlatıyordu.

Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin