Felix abisiyle konuşurken birden bi bez ile gözleri kapandı ardından da bilinci.
Gözlerini açtığında sandalyeye bağlı bir halde boş ve eski bi binanın içindeydi. Yüksek ihtimalle çoktan terk edilmişti. Yandaki küçük pencereden dışarı baktığında orman gibi bir yerde olduğu fark etmişti.
Felix elindeki iplerden kurtulmaya çalışırken içeri bir adam girdi ve
"Ipleri sıkı bağladım boşuna uğraşmayın bay Lee" dedi Felix adama baktı. Adam Felix'e yaklaştı ve ağzına yapıştırdığı bantı çıkardı. Felix bağırıp yardım istemeye başladı fakat onu duyabilicek tek kişi onu kaçıran adamdı.Felix bağırmayı bıraktı ve adama seslendi "Eğer beni bırakırsanız istediğiniz kadar para verebilirim"
Adam sinsi bir gülüş attı ve "istediğim şey para değil bay Lee" dedi. Yavaşça Felix'e doğru yaklaşıyordu.Eğildi ve Felix'in yüzüne doğru yaklaşmaya başladı. Felix ipleri çözmeye çalışıyordu ama faydasızdı. Adam bi kolunu Felix'in omzuna attı. Felix gözlerini kapatmıştı adamın nefesini yüzünde hissediyordu.
Felix o anın şokuyla ayağının bağlı olmadığını unutmuştu ama adam dudağına yapışınca anlık refleks ile adama tekme attı. Adam dengesini kaybedip yere düştü. Felix sert vurmuş olmalıki adam birşey demeden odadan çıktı.
Sabah olana kadar adam geri gelmedi. saatlerdir bağırmaktan Felix'in sesi artık çıkmıyordu bile. Çok yorulmuştu ayrıca acıkmıştıda. Adam tekrardan odaya girdi. Felix'in yanına gitti ve "acıktınız mı" diye sordu.
Felix kafasını salladı. Adam Felix'in ellerini çözdü ama ellerini hala sımsıkı tutuyordu. "Eğer bir şeye kalkışmıyıcaksanız elinizi bırakabilirim" Felix yine onaylar şekilde kafasını salladı zaten bi şey yapıcak halide yoktu.
Adam Felix'in ellerini bıraktı ve ona yiyecek birşeyler verdi. Felix içten içe tereddüt etsede bu adamın amacının ona birşey yapmak olmadığı çok açıktı o yüzden yedi.
Adam kapıya doğru ilerledi ve çıkmadan önce "adım Hyunjin, Hwang Hyunjin" dedi ve odadan çıktı.
Felix duyduklarından sonra yemek yemeyi bırakmıştı. Adamın söyledikleri aklında tekrarlıyordu.
Bu ortaokulda Felix'e zorbalık yapan çetenin lideriydi. Yani aynı isimdelerdi ama Felix o olduğuna çok emindi. Artık daha çok korkuyordu çünkü ortaokula giden bir çocuk o zaman böyle şeyler yapıyorsa şimdi ne yapmazdı?
Eski zorbası artık onun takıntılı aşkı haline gelmişti. Felix acilen kaçmanın bir yolunu bulmalıydı yoksa sonu iyi olmıyıcaktı.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Çok istediniz diye hızlıca yazdım yazım yalnışları varsa özür dilerim
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Today different will happen~Hyunlix
Fanfiction"Beni bırakırsanız istediğiniz kadar para verebilirim" "istediğim şey para değil bay Lee" (...) Felix gözlerini kapatmıştı adamın nefesini yüzünde hissediyordu. Dudaklarına değen dolgunlukları hissetmesi çok sürmemişti... NOT: Fic eskiden kaldığı...