21

511 58 8
                                    

Kaç gündür uyuduğum en güzel uykuyu çekmiştim. O kadar rahat ve güzeldiki onunla olmak.

Sabah uyandığımda bana sımsıkı sarılıyordu. Daha fazla rahat durmasını bekleyemezdim zaten. Biliyordum ben rahatsız olmıyım diye uzak davranıyordu ama ilk günkü gibi seviyordu beni.

Bende sıkıca sarıldım. Kokusunu dahi özlemiştim. Durmadan içime çekiyordum. Her yönüyle harikaydı. Gözlerimi kapatıp uyumaya devam ettim. Çok geçmeden Hyunjin birden kalktı.

"Felix sende çığlık sesini duydun mu?!!"

"JISUNG"

Diye bağırdım. Jisung'u unutmuştuk tamamen bütün gece dışarda bizi mi beklemişti. Koşarak merdivenlerden indik. Burası çok ıssız bir yerdi o yüzden her türlü şey olabilirdi. Aklımdan bir sürü şey geçiyordu. Çığlığı beynimde yankılanıyordu. Benim yüzümden ya ona bir şey olduysa.

Bu düşüncelerle koşarak merdivenleri inmeye devam ettik. Hyunjin kapıdan çıkıcakken ben merdivenlerden düştüm.

"Aahhh"

Hyunjin hemen koşarak yanıma geldi.

"F-felix iyi misin"

"Bacağım çok acıyor"

Baktığımda kocaman bir kesik olduğunu farkettim. Çok derin değildi ama genede çok acıyordu.

"Tamam dur burda ben hemen gelicem"

"Hyunjin Jisung'un yanına git"

Kafasını salladı ve koşarak dışarı çıktı. 10 saniye sonra ikisininde çığlıklarını duyunca ayağa kalkmaya çalıştım. Tutunarak zar zor ilerliyordumki ikisininde buraya doğru geldiğini görmemle koltuğa oturup durdum.

"NEDEN ÇIĞLIK ATIP DURUYORSUNUZ BURDA NE KADAR KORKTUM HABERİNİZ VAR MI?? BU HALİMLE YANINIZA GELMEYE ÇALIŞTIM."

Jisung hemen eğilip kan yüzünden kıpkırmızı olmuş bacağıma baktı.

"Felix bu nasıl oldu"

"Senin çığlını duyduktan sonra endişelenip koşarak merdivenlerden iniyorduk o sırada düştüm. Soru sırası artık bende siz neden çığlık attınız"

"Ben arabada uyuyordum sonra bir şey kapıya vurmaya başladı. Ilk insan sandım dışarda kimseyi göremeyince ayı falan olduğunu düşündüm sonuçta ormanlık yerdeyiz her şey olabilir değil mi?"

"Ee devam et Jisung"

"Dahada sert vurmaya başlayınca dedim arabaya zarar vermesin kapıyı açıp kovalıyım"

"Ayıyı kovalamayı mı planladın benim zeki arkadaşım"

"Durur musun anlatmaya çalışıyorum. Sonra baktım arabaya neyle kovalıcam bunu diye sadece senin çantan vardı bende onu elime aldım."

"Ayıya vurmak için benim çantam???"

"Ama sen çok bölüyorsun böyle anlatamam susucaksan anlatıyım"

"Hehh tamam hadi anlat"

"Işte kapıya yaklaştım açıp tam çantanla kafasına vurcaktım tatlı bir köpek bana bakıyordu"

"Bir saniye bir saniye SEN ŞİMDİ BIR KÖPEĞİN ARABAYA VURMASINI AYININ VURMASI İLE KARIŞTIRMAYI NASIL BAŞARDIN."

"Ya uykuluydum napıyım hem hala beni bölüyorsun."

Hyunjin elinde batikon ve sargı bezi ile geldi.

"Sonra bende telaşla arabaya koştum kapının açık olduğunu görünce hemen arabanın içine daldım. Jisung beni görmesiyle çığlık atıncada bende attım işte."

"Yani bana diyorsunuzki benim bu kadar endişelenip bide üstüne yaralanmamın tek sebebi küçük bi köpek mi?"

"Biraz öyle"
Dedi Jis beni gerçekten öldürücek bir gün.






Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin