Sabah burnuma gelen harika kokuyla uyandım. Kalktım ve kokunun geldiği yere gittim.
"Jisung ne yapıyorsun?"
"Aa günaydın Felix sen seviyosun diye pankek yaptım. Bak güzel olmuş mu?"
Diyerek pankekleri gösterdi harika görünüyorlardı. Şimdiden çok acıkmıştım.
"Muhteşem olmuşlar teşekkür ederimm"
Ardından elimi yüzünü yıkıyıp Jisung'a yardıma gidicektimki o zaten her şeyi hazırlamıştı bile. Oturup beraber sohbet ederek kahvaltı ettik. Konuşucak o kadar çok şey vardı ki.
"Jisung benim şirkete ne oldu?"
"Aa ben sana o haberi vermeyi unuttum"
"Jisung söylesene kötü bir şey mi oldu"
"Bu iğrenç haber çıktıktan sonra bütün dünya tarafından daha da çok sevilmeye ve tanınmaya başladın ve satışların bi anda patlama yaptı eminim bütün para hala hesabındadır."
"Ne şaka mı yapıyorsun???"
"Şaka yapmıyorum bunu şakası mı olur. bide yaşadığını insanlara ne zaman ve nasıl söyliyeceksin?"
"işte orasını hiç bilmiyorum"
'Karakola giderek başlayalım bence"
Hayır off bunu söylemesinden korkuyordum. Karakola gitmek ve Hyunjin hakkındaki her şeyi açıklamak istemiyorum. Onun tutuklanmasını gerçekten istemiyorum. BEN BEN NEDEN BÖYLEYİM. Beni kaçıran adama neden acıyorum? Yoksa...
Felix saçmalama O ADAM SENİ KAÇIRDI FARKINDASIN DİMİ.
"Felix felix FELİX"
"Bu çocuğu bozmuşlar iyice"
"Feliiixxxx"
"Efendim"
"Ne düşünüyorsun bu kadar bana söylemediğin bir şey mi var?"
"He yok öyle dalmışım ya"
Yemekten sonra Jisung'a eşyalarını toplamasına yardım ettim. Tekrar şehire dönücektik. Evden çıkarken kafama şapka geçirip saçlarımı tamamen kapattım,gözlük ve maske de taktım artık birilerinin beni tanıma olasılığı düşüktü. Açıklama yapana kadar öldü denilen birinin sokakta gezmesi hiç iyi olmazdı. 2 saatlik yolculuğun ardından eskiden Jisung ile beraber kaldığımız evimize gelmiştik. O kadar mutluydumki anlatamam size evime gelmiştim.
Güzel bir duş aldım. Ben duştayken Jisung gidip benim için yeni bir telefon almıştı. Ardından telefonu alıp saatlerce sadece haberleri okudum. Gerçektende Jisung'un dediği gibi ben öldükten sonra o kadar çok satış yapmış ve tanınmıştımki. Aklıma hesabımda ne kadar para olduğuna bakmak geldi ve Jisung ile beraber heycanla baktık.
"Ohaaaa aaaaa Felix milyarder olmuşsun aaaaa"
"Hayır milyarder olduk"
Diye düzelterek Jisung'a sarıldım.
Yarın için bir sürü planım vardı. Kendi sitemde yaşadığıma dair bi video paylaşıcam. Ama Hyunjin'e suç atılsın istemiyorum heehhh sanırım bunu Jisung'a söylemeliyim.
"Jisung benim sana bir şey söylemem lazım"
"Bişey mi oldu? Çok ciddi konuşuyorsun"
"Tamam söyliyicem ama bana kızma"
"Sana neden kızıyım söyle hadi"
"Şeyy ben Hyunjin'den bahsetmek istemiyorum aksine onun konu ile bağlantılı olmadığını söylemek istoyorum herkese"
"FELİX SEN DELİRDİN Mİ? SANA YAPTIKLARINI NE ZAMAN UNUTURSUN SANA BİŞEY Mİ İÇİRDİ NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN???"
" hani kızmıyıcaktın"
"Bide kızmıyım onu mu istiyon Felix kendine gelsene"
"Ya ama Jisun bu farklı"
"NESİ FARKLI FELİX AD-
dur yoksa sen aşı-"Omzumla hafif vurarak Jisung'un sözünü bitirmesine izin vermedim.
"Hayır öyle bişey değil saçmalama
Sadece... bilmiyorum nedense onun tutuklanmasını veya ona bişey olmasını istemiyorum""Sen şuna sırıl sıklam aşık oldum desene"
"Ya Jisung"
"Tamam tamam sustum"
Her türlü şeyde benle dalga geçmek için dünden hazır. Biraz daha konuşup Jisung ile filim izledik. Onla vakit geçirmeyi gerçekten özlemişim. Saat geç olduğunda ikimiz de odalarımıza gittik. O kadar heycanlıydımki gözüme uyku girmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Today different will happen~Hyunlix
Fanfiction"Beni bırakırsanız istediğiniz kadar para verebilirim" "istediğim şey para değil bay Lee" (...) Felix gözlerini kapatmıştı adamın nefesini yüzünde hissediyordu. Dudaklarına değen dolgunlukları hissetmesi çok sürmemişti... NOT: Fic eskiden kaldığı...