Felix okula başladığı ilk günden beri zorbalık görüyordu. Kimsesiz olduğu için herkes onu dışlıyor dalga geçiyor ve hatta Felix'e zarar veriyorlardı. Genede abisine hiç bir şey söylememişti zaten bir sürü derdi vardı bide kendisiyle uğraşsın istemezdi.
Felix hergün okulda zorbalık görüyordu. Öğretmenlere veya müdüre söyleyemezdi çünkü söylerse abisinin haberi olucaktı. Oda bunlara katlandı.
Her gün vücudundaki morlukları kapatıyor o şekilde okula gidiyordu.Artık bundan çok sıkılmıştı ve Minho'ya söyleme kararı almıştı. Ama Minho'ya her söylemek istediğinde evi boş buluyordu.
Felix yine aynanın karşısında kolundaki morlukları kapatmakla uğraşıyordu Minho ise çoktan evden çıkıp işe gitmişti. Birden etraf sallanmaya başladı deprem oluyordu ve çok şiddetliydi. Felix tuvaletin bir köşesine çömeldi kendi icin endişelenmiyordu çünkü ev tek katlıydı yıkılması zordu ama Minho'nun iş yeri çok büyük bir binadaydı ayrıca eskiydi.
Deprem biter bitmez Felix abisinin iş yerine gitti. Geldiğinde o korktuğu manzara karşısındaydı evet iş yeri yıkılmıştı. Felix enkazın üstüne çıkmış ağlayarak hic durmadan enkazı kazmaya çalışıyordu.
Bir kaç dakika uğraştıktan sonra gelen ambulans dikkatini çekti. Oraya doğru baktı sedyenin üstünde üstü örtülü bir şekikde bir insanı bindiriyorlardı. Felix kazmaya devam edicekken ölen kişinin kolu sedyeden dışarı çıktı ve bileğindeki bilekliği görünce duraksadı ve hemen sedyenin yanına gitti.
Gördüğü bileklik annesinin Minho ve Felix'e hediye ettiği çift bileklikleriydi ve bu bileklikleri annesi onlara yapmıştı.
Felix ambulansa binmek istedi ama tabiki izin vermediler. Bir hemşire yanına geldi ve burdaki restoranda çalışan genç birini tanıyıp tanımadığını sordu. Felix direkt Minhonun dış görünüşünden biraz bahsedince hemşire "başınız sağolsun" dedi ve hastanenin adını verdi ardından Felix'de gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Today different will happen~Hyunlix
Fanfiction"Beni bırakırsanız istediğiniz kadar para verebilirim" "istediğim şey para değil bay Lee" (...) Felix gözlerini kapatmıştı adamın nefesini yüzünde hissediyordu. Dudaklarına değen dolgunlukları hissetmesi çok sürmemişti... NOT: Fic eskiden kaldığı...