6

916 87 11
                                    

Sandalyeden kalktı ve ilk kapıyı denedi tabiki kilitliydi. Odada bir pencere vardı ama hem çok yukardaydı hemde çok küçüktü oraya çıksa bile pencereden dışarı çıkamazdı.

Felix Hyunjin'i beklemeye ve tuzağa düşürmeye karar verdi. Çok iyi dövüşebiliyordu sonucta o taekwando kurslarına boşuna gitmemişti. Kapının arkasına geçti ve Hyunjin'in gelmesini bekledi odaya girdiği anda yakasına yapışıcaktı.

Ayak sesleri duyulmaya başladı Felix hazırda bekliyordu. Hyunjin odanın kilidini açtı ve içeri girdi. Felix elini Hyunjin'e yaklaştıramadan Hyunjin Felix'i boynundan tutmuştu bile. Felix ne olduğunu anlamadan yerle bir olmuştu.

Hyunjin Felix'e doğru eğildi. "Canınızı acıttım mı? Özür dilerim" Felix'i elinden tuttu ve kaldırdı. "Ama artık böyle yapmasak çok güz-
Uzaktan gelen siren sesleri Hyunjin'in cümlesini yarıda kesmişti "Kahretsin" dedi ve Felix'e cebindeki silahı gösterdi "bizi riske atmazsınız değil mi" dedi.

Felix çok gerilmişti ama belkide kurtulmasının tek şansı buydu. Hyunjin'in kolunu çekiştirmesiyle odadan çıktılar. Hyunjin Felix'in elini sıkıca tutmuş hızlıca koşuyordu.

Dışarı çıktılar ve binanın yanında duran arabaya doğru koştular. Felix biraz daha bir şey yapmazsa artık kaçıcak şansı olmıyacaktı. Zaten siren sesleri de gittikçe yaklaşıyordu. Hyunjin cebinden arabanın anahtarını alırken Felix elini çekti ve bir hamlede Hyunjin'in silahını aldı.

Roller tamamen değişmişti Felix silahı Hyunjin'e doğrultmuş yavaşça uzaklaşıyordu. Birden çalılıkların arasından bir ses geldi Felix'in dikkati dağılmıştı Hyunjin fırsatı değerlendirdi ve Felix'in elindeki silahı almaya çalıştı ama silah yere fırladı.

Polisler görülebilicek uzaklıktaydı Felix arkasına bakmadan koşumaya başladı. Hyunjin yerden silahı aldı istemesede Felix'e doğru ateş etti. Evet mermi Felix'e gelmişti...

Hyunjin Felix'in yanına doğru gitti ölmemiş olması için yalvarıyordu. Her yer kan içindeydi. Eğildi ve Felix'e baktı neyseki mermi Felix'in omzuna gelmişti Felix diğer eliyle omzunu tutmaya çalışıyordu. Polisler geldi Hyunjin'e silah tuttular ama faydasızdı çünkü Hyunjin kendi silahını Felix'in kafasına dayamıştı.

Polislere silahlarını bırakmasını söyledi. Mecburen silahları yere attılar. Ardından Felix ile beraber arabaya bindi. Hyunjin arabayı o kadar hızlı sürüyorduki polislerden iz kalmamıştı. Felix'in omzu durmadan kanıyordu çok kan kaybetmişti ve kurşunda hala içindeydi bu canını daha da yakıyordu.

Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin