8

798 80 36
                                    

Günler çok hızlı geçiyordu. Her sabah öğlen ve akşam Hyunjin yanıma geliyor ve beraber yemek yiyorduk. Daha doğrusu Hyunjin ben yemek yerken zorla yanımda duruyordu.

ilk günlerdeki umudum yavaşça tükeniyordu. Günlerdir ne bir polis gelmişti ne de bir insan. Her gün dışarıyı izliyordum ama dışarda kuş bile uçmuyordu

Zaten beni özellikle arıyıcak kimsem yoktu tek umudum beni seven hayranlarımdı. Onlarda sadece tanıyıp 2 3 videosunu izlediği biri için hayatını riske atmaz atsa bile beni bulamazdı.

Buraya gelmemizin üzerinde 1 hafta geçmişti ama hala kimseden haber yoktu. Hiç bir teknolojik aletim olmadığı için beni aradıklarindan bile emin değildim.

Hyunjin beni silahla vurduktan sonra yerde kanlar içersinde yatıyordum. Hyunjin beni yerden kaldırdığında da bilincim nerdeyse kapalıydı. Ya beni öldü sanıp aramayı bıraktılarsa?

Her şeyi kendim halletmem gerekiyordu ama omzum hala iyileşmemişti ve bu halde kaçmam nerdeyse imkansızdı.

Sabah Hyunjin'in odaya girmesi ile uyandım. Telefonu masanın üzerine bıraktı ve kahvaltımı verdi. Her zamanki gibi ben yatakta o ise sandalyede yemek yedik.

Yemek yerken aşağı kattan bir tıkırtı sesi geldi. Hyunjin "tatlım ben hemen dönücem" diyerek odadan çıktı. Tabiki kapıyı kitlemeyi unutmamıştı.

Tam yemek yemeye devam edicekken masanın üzerinde telefonunu unuttuğunu farkettim. Yerimden kalktım ve telefonu aldım.

Şifresi olmasını bekliyordum ama yoktu. Telefonun ana ekranına beni koymuştu salak ama şuan bula ilgilenemezdim hemen google'a girdim.

Kendim hakkında haberleri arattım ve korktuğum şey yaşanmıştı. Lee Felix yazınca hemen yanına
"Lee Felix öldü mü?"
"Lee Felix nasıl öldü?"
"Onu kaçıran adam kimdi?"
"Cenazesi yapılıcak mı?"
"Lee Felix'in cesedi bulundu mu?"

Hemen haberlere tıkladım. Biraz baktıktan sonra cenazemin bile gerçekleştiğini öğrenmiştim. Cesedini bulmadığınız bir insani nasıl öldü diye kabul ederlerdi???

Haberleri okurken kapının kilidi açılmaya başladı. Hemen teledonu yatağın altına attım ve yemek yiyomuş gibi yaptım.

Hyunjin odaya girdi. "Ne oldu" diye sordum."Evin açık kalan penceresinden kedi girmiş ses ondan çıkmış" "düşündüm ki çok yanlız kalıyorsun bende kediyi sana arkadaş olarak getirdim"  ve kucağıma yavru bir kedi koydu.

"Adını ne koyucaksın" diye sordu.
F:"Her şeye ragmen benle hala böyle sohbet kurmani anlamıyorum beni daha ne kadar zorla burda tutucaksın"

H:" seni çok seviyorum Felix-
Sözünü yarıda kestim
F:"madem beni bu kadar çok seviyorsun mutlu olmamı istemez misin he"
H:"Tabiki mutlu olmanı istiyorum ama benle beraber"
Dedi ve ardından sorusunu tekrarladı
H:" Kedinin adını ne koyucaksın?"

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Tekrardan yeni bir bölüm. Hyunjin'in bu sorusunu size soruyorum kedinin adı ne olsun?

 Hyunjin'in bu sorusunu size soruyorum kedinin adı ne olsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kedimiz de bu
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin