3

1.1K 107 19
                                    

Felix hastaneye varmıştı. Sekreterle konuştu ve nereye gidiceğini öğrendi. Gidene kadar onun abisi olduğuna inanmıyordu Minho onu bırakamazdı. Gitti ve hemen odaya girdi o anda hayatı başına yıklımıştı gerçekten abisiydi. Minho onu bırakmıştı...

O gece Felix hastade kaldı sabaha bir yetimhane müdürü gelmişti. Felix daha reşit olmadığı için onu yetimhaneye götürdüler ve yine aynı şeyler yaşanmıştı ailesinden biri ölmüştü ve yetimhaneye gitmişti. Bu seferki farklılık ise artık yanlızdı.

Felix çok düşündü ilk günlerde yaşamak istemiyordu okulda hala zorbalık görüyordu ayrıca artık onu seven kimse yoktu. Ama zamanla fikri değişti abisi onun geleceği için elinden gelen her şeyi yapmıştı ve bu hayattan kolayca vazgeçemezdi.

Derslerine çok önem vermeye başladı ayrıca yetimhanenin müdürüyle konuştu ve zorbalardan kurtuldu. Sonrasında yetimanenin müdürünü ikna edip tekvandoya başladı. Artık en iyisi olmak için çabalıyordu.

ilerde kendi markasını kurmak istediğinde karar kılmıştı ve bunun için çok çabalıycaktı.

Felix gün geçtikçe insanlar arasında sevilmeye ve değer görmeye başlamıştı ama Felix hiç kimse ile ilgilenmiyordu. Onla arkadaş olmak isteyen herkesi reddediyor olsada genede herkesin gözü önündeydi.

Lisenin sonlarına doğru okuldaki herkes tarafından tanınır hale gelmişti. Bütün öğretmenler onu seviyordu ne de olsa çalışkan bir öğrenciydi. Her şeye rağmen hala arkadaş edinmemişti.

Liseyi çok iyi bir puanla bitirmişti istediği üniversiteye %100 burs ile girmişti. Sonunda o yetimhaneden kurtulmuş verilen para ile kendine küçük bir atölye kiralamıştı orda hem yaşıyor hemde tasarım yapıyordu.

Kısa sürede yarı zamanlı bir işede girmişti ama burda çok çalışmayı planlamıyordu en kısa zamanda tasarımlarını satmaya başlıycaktı.

Üniversiteye ilk başladığında %100 bursla girdiği için herkesin gözüne girmişti tabi zorbalarında öyle.

Felix okuldan çıkıp eve doğru ilerlerken 5 kişilik bir grup onu durdurdu ve ara sokağa soktular. Felix onlara rahat bırakmalarını söylesede tabiki dinlememişlerdi.

Aralarından biri Felix'e yumruk atıcakken Felix onun elini tuttu ve karşılık verdi çocuk daha ne olduğunu anlamadan 2 dakikada yerle bir olmuştu. Diğerleri arkadaşını o halde görünce geri çekildiler.

Diger gün okuldaki herkes bu olayı konuşuyordu. Felix okulda daha da ünlü olmuştu o günden sonrada bi daha kimse ona bulaşmamıştı.

Geri kalan Üniversite hayatında pek bir şey yaşanmadı. Çoğunlukla içine kapanık olduğu için sadece 1 2 arkadaşı vardı onlarlada çok ilgilendiği söylenemezdi. Hep ders çalışıyor boş vakitlerinde ise tasarım yapıyordu. Bir sürü tasarım yapmıştı. Artık kendi markasını kurmaya hazırdı.

Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin