14

592 65 28
                                    

Kalktığımda Jisung hala uyuyordu. Örtüsü açılmıştı bende üşümesin diye onu örttüm. Odadan çıkıcakken Jisung'un tefefonuna mesaj gelmeye başladı. Ard arda 4-5 mesaj gelince merak edip baktım.

Whatsapp

-günaydın tatlım.

-bebeğim dün bana gelicektin neden gelmedin bişey mi oldu?

-seni çok özledim hayatım

-neden mesajlarıma bakmıyorsun endişeleniyorum

Jisung'un sevgilisi mi vardı???
Bana neden anlatmadı acaba. Neyse özeline daha fazla girmiyim zaten istediği zaman anlatır.

Jisung'un yanından çıkıp kahvaltı hazırlamaya gittim. Kahvaltıyı hazıladım ama Jisung hala kalkmamıştı. Kim bilir gece kaçta yattı.

"Jisung"

"Jisung hadi uyan"

"JİSUNG"

"Lan öldün mü uyansana"

"LAN JİSUNG KALKSANA"

onu dürtmeye hatta ileri geri sallamaya başlayında anca uyandı.

"Off senin yüzünden sabah sabah ne kadar korktum haberin var mı"

"İnsan bi günaydın der be"

Jisung'u zorla kaldırdıltan sonra kahvaltı yaptık. Ardından çekim için hazırladığımız odaya gittik. Canlı yayın yapıcaktık. yayın bitincede video olarak hesabımda kalıacaktı.

O kadar gerildim ki anlatamam size. yayının başlamasına sadece 5 dakika kaldı. Jisung kamerayı son kez kontrol etti her şey tamamen hazırdı.

Jisung 10dan geriye saymaya başladı

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

ilk bir kaç saniye sessiz kaldım. Yayın şimdiden 100bin kişiyi geçmişti.
Cesaretimi toplayıp konuşmaya başladım

Yayındakilere selam verip kısaca olayları anlattım. Ardından

"Hyunjin aslında bir şey yapmadı. Oda benim gibi kaçırılmıştı. Dışarı çıkmadan önce ikimizi de tehtit etmişlerdi ev hyunjin de bunlara uydu sadece. Hatta hyunjin benim ordan kurtulmamı sağladı. Kaçarken farklı yerlere gittik o yüzden ona ne oldu bilmiyorum. Ekipler Lütfen Hyunjin'i bulun ve iyi olduğuna emin olun"
(Biraz saçma oldu ama anladınız siz)

Canlı yayın şu andan itibaren 50 milyon kişiyi geçmis durumdaydı. Hala aklım almıyor.

Olanları biraz daha anlattım ve çok uzatmadan canlı yayını kapattık.

Bir kaç dakika sonra evin önü polislerle doluydu tabiki ifademi alıcaklardı.
Polislerle uzun uzun konuştum. Hyunjin'in bana yardım ettiğini onunda benim gibi kaçırıldığını söylemiştim. Bizi kaçıran kişide hep maske takıyordu  diye geçiştirdim.

istediğimi başarmıştım. Hyunjin hala aranıyordu ama bulunursa sadece ifadesi alınacaktı ve hayatına devam edicekti. Doğru mu yaptım bilmiyorum ama pişman değilim.

Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin