16

567 62 8
                                    

Jisung yine susmuştu 1 saattir hic konuşmuyordu. Ne olduğunuda anlamamıştımki. Annesi nasıl yaşıyordu? Bildiğim kadarıyla cesedi bulunmamıştı ama yaşaması imkansıza yakındı kaza yaptığı araba yoldan çıkıp denizin derinlerine düşmüştü.

Onu(jisung'u) sakinleştirmek için dışarı çıkardım. Gidicegimiz her yerde insanlar peşimizde olucak imza veya fotoraf istiyiceklerdi bu yüzden onu sahil kenarına götürdüm. Sonuçta kışın kimse buraya gelmezdi.

Sahil kenarına oturduk. Yanımda getirdiğim kahvelerden birini Jisung'a verdim. Hala çok sessizdi ama ona hak veriyordum.

Otururken arkamızdan bir ses geldi Jisung önemsememişti bende merak edip bakmaya gittim. Sahilin arka tarafında küçük bir orman vardı. Daha doğrusu tek tük(?) Ağaçlar vardı.

Ağlaçlara yaklasirken çalılıkların içine doğru biri ilerledi. Onu göremediğim için hayvan falan olduğunu düşündüm taki kırmızı saçli biri çalılıklardan çıkıp hızlıca benim tersi yönüme koşmaya baslayana kadar.

B-bu bu Hyunjin miydi?
Arkasından koşmaya başladım ama çoktan gözden kaybolmuştu. O Hyunjin miydi emin değilim ama yaşadıgına dair artık bir umudum vardı.

O kadar çok koşmustumki jisung'un yanına dönene kadar beni merak etmis aramaya başlamıştı.

"Felix nerdesin bir şey oldu sandım"

Normalde olanları anlatırdım ama şuan kafası yeterince karışıktı. Bide benim derdimle uğraşmasın istedim.

"Hiiiçç öyle dolasıken biraz fazla gitmişim farketmedim"

Ardından arabaya bindik ve Jisung yıldızları izlemeye başladı. Bende onun ardından.

"Onunla konuşurken hep yıldızlara bakardım"

Jisung'a döndüm

"Ama o şerefsiz aslında babamın ve benim paramı yemekle meşgulmüş"

Ne yani annesi onu terk mi etmiş?

"Jisung artık şu olanları düzgünce anlatır mısın? Sana destek çımak istiyorum ama hiç bir şey bilmezken bunu başaramam."

Ve sonunda anlatmaya başladı

"Annem aslında babamı sadece parası için sevmiş. Başından beri amacı babamdan kurtulup onun parasına konmakmış. Anlıyıcağın şerefsizin tekiymiş. O kazayıda o planlamış. Babamı orada öldürücek kendi ise kurtulup parasına çökücekti. Öylede yaptı. Bir kaç gün önce bi barda baskın sırasında yakalanmış. Çok içtiği için ne söyledigini bilmeden her şeyi açıklamış ardından da hapise girmiş tabi."

Duyduklarım inanılır gibi değildi. Bu sefer susan taraf ben oldum. Jisung kafasını omzuma koydu ve sadece yıldızları izledi. Bütün gece.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Sonunda ilham geldi biraz yazabildim. Konu Hyunjin ve Felix'den biraz kaydı ama yapçak bişey yok. Umarım beğenirsinizz

Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin