26

351 42 20
                                    

"A-abim"

"S-seni b-buldum abi"

Felix zorla söylediği cümle ile küçük bir tebessüm bıraktı abisine. Karnındaki acı umrunda değildi. Yıllar sonra abisinin yanında olmasının huzurunu yaşıyordu. Bu gün ölücek olsa bile abisi yanında olucaktı. Bu Felix'e yeterdi.

Yaklaşan polis ve Hyunjin'in sesi ile irkildi Minho. Kardeşini asla bırakmak istemiyordu ama şimdi kaçmazsa bir daha parmaklıklar arkasından kaçamayacaktı. Kolları arasında yerde yatan kardeşine sıkıca sarılıp kulağına eğildi.

"Hemen geri gelicem abim. Söz veriyorum"

Minho Felix'i yerde kanlar içersinde bırakarak yangın merdivenlerinden aşağı kaçtı. Polislerin onu bulucağını ve kurtarıcağını biliyordu. Felix'in kıpırdayacak hali dahi kalmamıştı. Gözünden yaşlar akmaya başladı. Hayır hayır canı yandığı için ağlamıyordu abisini yine kaybediceği düşüncesi onu ağlatıyordu. Durmak bilmeyen kanlar yüzünden bilinci yavaşça kapanıyordu.

Hyunjin odaya girdiğinde yerde kanlar içindeki sevgilisini gördü. Melek gibi görünmesini sağlayan beyaz gömleği ve pantolonu kırmızıya boyanmıştı. Minik meleğini kucağına alıp sulu gözler ile polislerin yanına koştu.

"A-abi-mi  b-buld-um"

Hyunjin'in o an anlam veremediği sözleri zorla söylemişti Felix. Hyunjin hemen polislerin yanına koştu. Kucağından yere sevgilisinin kanları damlıyordu. Polisler Felix'i o halde görür görmez binadan çıkıp ambulansa koştular.
(Jisungdan ihbar geldiğinde yaralı olma ihtimaline karşı ambulans da gelmişti)

Felix'in orada olduğunu öğrenen hayranlardan bir kaçı çokdan binanın etrafına toplanmıştı. Felix'i o halde bir sürü videosu ve fotorafı çekilmişti. Yayınlandığı an dakikalar içerisinde herkesin haberi olucaktı olaydan.

Önden ambulansın içindeki Felix ve arkadan onu takip eden sevgilisi. Kafası o kadar karışmıştıki Jisung'u aramak aklına dahi gelmemeişti ama pek de gerek kalmıyordu. Yayılan haberlerden Jisung çokdan öğrenmişti bile.

"Hyunjin haberler doğru mu?"

"E-evet"

"Hemen hastanenin konumu at geliyorum"

Hyunjin daha çok konuşamamıştı. Hemşirenin söylediği hastanenin konumunu Jisung'a atıp arabayı. sürmeye devam etti.

"Neden gelmesine izin verdim ki? Ne kadar tehlikeli olduğunu bile bile getirdim onu buralara. Daha hastaneden çıkar çıkmaz yine gidiyor meleğim. Benim yüzümden..."

Hyunjin arabada kendi kendine konuşurken hastaneye varmıştı. Koşarak Felix'in yanına gitti ama daha onu göremeden ameliyata alınmıştı. Yarası hem derin hemde büyüktü. Hyunjin onu ilk bulduğunda bile çok kan kaybetmişti.

Jisung geldiğinde Hyunjin'i yere çömelmiş ağlarken gördü. 2 gün öncede aynı görüntü ile karşılaşmıştı. Dejavu yaşıyordu resmen.

(...)

Aradan saatler geçmişti ama içerden bir tane doktor bile çıkmamıştı. Jisung olduğu yerde daireler atıyor Hyunjin ise oturduğu yerde sertce bacağını sallıyordu. Ikisininde ağlamakdan gözleri kızarmış artık göz yaşları dökülemiyordu bile.

Hyunjin anlatımı

Tam 4 saattir Felix'in ameliyattan çıkmasını bekliyorduk. Felix'in dediklerinden onu bıçaklayanın abisi olduğu kesindi. Sanırım son bir saattir içimden aralıksız ona sövüyordum.
Bir insan kardeşine bunu nasıl yapar? Nasıl vicdanı el verir ona zarar vermeye?

Onun vicdanı rahat mı bilmiyorum ama yaptıklarımdan sonra benimki çok rahat olucak. Bunların bedelini tek tek ödeyecek.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

selamm
Bölümü bekletmekten unutmuşum bile daha uzun yazmak istiyordum ama böyle gitseydi asla paylaşamayacaktım

Bir de çok okunmasına rağmen nerdeyse hiç oy gelmiyor oy atarsanız çok sevinirimm

Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin