15

593 64 14
                                    

Aradan günler hatta haftalar geçmişti. Hyunjin'den hiç bir iz yoktu. Polis ekipleri yavaş yavaş arama yapmayı bırakıyorlardı. Acaba Hyunjin'e bişey mi olmuştu? Ya kendine zarar versiyse? Ya... ya öldüyse?

"Off ben neden onu düşünüyorum ya"

İstemeden seslice söylemiştim bunu
Jisung hemen yanıma geldi

"Kimi düşünüyorsun Felix?"

"He h-hiç kimseyi"

"Yoksa Hyu-"

"Senin işin gücün yok mu gitsene sen"

"Ben gidiyime sende rahat rahat sevdiciğini düşün"

Diyerek hızlıca yanımdan kaçtı. Zaten Hyunjin'i koruduğum günden beri ikidebir sevdiciğin diye bahsediyo.
İşi gücü benle uğraşmak.

............................................................................

Kıyafet tasarlamaya devam ediyordum. Yapmayı o kadar özlemiştimki anlatamam. 1 haftada 2 yeni elbise tasarlamıştım. Yazda yaklaşıyordu yazlık elbilseler çıkarıcaktım.

Normalde Jisung hep yanıma gelirdi ama bu sefer hep odasındaydı. Sadece yemek yemek için çıkıyor sonra geri giriyordu. Son günlerde moralide bozuk gibiydi benle hiç uğraşmıyordu. Acaba o sabah telefonunda gördüğüm ve sevgilisi olduğunu tahmin ettiğim kişi yüzünden miydi? Merak edip odasına gittim.

"Jisung içeri girebilir miyim?"

"Tabi gel"

İçeri girdigimde odası perişan haldeydi. Her yer dağılmıştı. Perdeler ve ışık kapalıydı. Ayrıca oda çok kötü kokuyordu.

Gidip perdeleri açtım.

"Jisung bu odanın hali ne"

Hiç bir şey söylemeden boş gözlerle duvara bakıyordu. Kolundan tutup onu bahçeye çıkardım. Oturduk ve konuşmaya başladık.

"Jisung ne oldu?"

Yine sessiz kaldı

"Jisung bana bak ben sensiz ne yaparım çabuk eski Jisung'u geri istiyorum"
"O yüzden ne olduğunu anlatıyorsun ve sorunu çözüyoruz"

"Annem..."

Dedikten sonra gözlerinden yaşlar süzüldü. Annesi Jisung çok küçükken ölmüştü yani öyle biliyorduk.

"Annem yaşıyormuş Felix"

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Baya uzun bir zamandır yeni bölüm atamadım özür dilerim. Bu bölümde biraz kısa oldu ama yazamıyorum bu fici devam ettirmekde çok zorlanıyorum. Ama devam edicem Hyunjin ve Felix birleşmezse ölürüm o yüzden daha da uzatıcam
Neyse bi sornaki bölümde görüşürüzz
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Today different will happen~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin