Sonunda araba durmuştu. Hyunjin hemen arabadan indi ve Felix'i aldı. Yine çok ıssız bir yere gelmişlerdi ama burda bi villa vardı.
Eve girdiler. Hyunjin Felix'i bi koltuğa oturttu ve başka bir odaya gitti. Çok geçmeden geri geldi.
Geldiğinde elinde bir sürü şey vardı. Tahmin ettiğiniz gibi Hyunjin Felix'in içindeki mermiyi çıkarıcak ve dikicekti.
Felix korkan gözlerle Hyunjin'e baktı. Hyunjin "merak etme ben eskiden doktordum ne yapıcağımı biliyorum" ve ekledi "bu biraz acıtıcak"ısırması için Felix'in ağzıba sargı bezi verdi. Hyunjin bir alet ile mermiyi çıkarıyordu. Felix'in canı çok yansada elinden bişey gelmiyordu. Hyunjin mermiyi çıkardı ve dikmeye başladı.
(Burası biraz saçma oldu takmayın)Sonunda bitirmişti. Felix çok yorulmuştu. Hyunjin eşyaları toplarken uyuya kalmıştı.
Hyunjin Felix'in yanına gitti "uyurken daha tatlı oluyorsun"dedi. Sonra Felix'i kucağına aldı ve üst kattaki odaya götürdü. Felix'i yavaşça yatağa bıraktı. Ardından omzuna baktı ve sessizce Felix'den özür diledi ardından odadan çıkıp kapıyı kitledi.
Biraz Felix'in ağzından devam edicem
Uyandığımda bi odada yatıyordum. Kolumu nerdeyse kıpırdatamıyordum her defasında çok acıyordu. Bi şekilde ayağa kalktım ve odayı incelemeye başladım.
Odada küçük bi buzdolabı vardı. İçinde biraz yemek ve su vardı. Acıkmıştım onun verdiği şeyleri yemek istemesemde mecburdum. Zaten yemeye çok halim yoktu bir iki lokma bir şey yiyip bıraktım.
Odanın penceresi vardı. Kilitlidir diye düşünmüştüm ama kolaylıkla açıldı. Ardından aşağı baktım çok yüksek değildi. Genede 2. Kattaydım ayrıca omzum bu haldeyken burdan kaçmam imkansızdı.
Hatta kapı açık olsa bile kaçmam zordu her adımımda omzum istemsizce hareket ediyor ve canımı acıtıyordu. Tekrardan yatağa uzandım ve düşüncelere daldım.
Sonuçta çok tanınan biriyim illaki beni arıyorlardır. Hem kaçmaya çalışırken polisler Hyunjin'i de gördü eminim yakında burdan kurtulurum. Bu düşünceler arasında uyuya kalmıştım.
Gözlerimi açtığımda Hyunjin yatağın yanına bir sandalye çekip oturmuş dik dik beni izliyordu. Nerdeyse 1 dakika boyunca bakıştık ardından kıpırdamaya çalışırken omzumu vurarak sessizliği ben bozdum.
İstemeden küçük bir çığlık attım ve Hyunjin hemen gelip yarama baktı ve sakinleşmem için bana sarıldı. Ardından hızlıca geri çekilip "özür dilerim iyi misin" diye sordu.
Beni kaçıran eski zorbam benden özür dilemişti. "beni bırakırsan daha iyi olucam" dedim. Ne kadar korksamda o anda cesaret gelmişti. Hyunjin bana baktı ve gülümsedi "yakında burayı seviceksin" ardından odadan çıkıp kapıyı kapadı.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Sınavlarım başladığı için bölüm atamadım kusura bakmayın. Olabildiğince çok yazmaya çalısıcam
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Today different will happen~Hyunlix
Fanfiction"Beni bırakırsanız istediğiniz kadar para verebilirim" "istediğim şey para değil bay Lee" (...) Felix gözlerini kapatmıştı adamın nefesini yüzünde hissediyordu. Dudaklarına değen dolgunlukları hissetmesi çok sürmemişti... NOT: Fic eskiden kaldığı...