Araba evin önünde durduğunda hiç birini beklemeden eve koştum. Evin önünde duran koruma kapıyı açtığında büyülenmiş gözleri ile bana bakan abim tam karşımda duruyordu. Öncesinde onu görsem de şu an çok farklıydı. Artık tamamen yanında olucaktım.
Evin camlarından içeri vuran güneş ışığı zaten parlak olan saçlarını daha da parlatırken güneşden de çok parlayan gözlerini asla gözlerimden ayırmıyordu. Koşarak yanına gittim ve sadece sarıldım. En sıkı şekilde kollarımı yıllardır hasretini çektiğim bedene sarmıştım. Onca yılın ardından tekrardan alıyordum o kokuyu. Abimin kokusunu. Hala aklımda kaldığı gibiydi.
Karşımdaki beden de kollarını sıkıca vücuduma sardı. Belki 5 belki 10 dakika boyunca sarılmıştık. Kafamı abimin omzundan geri çektiğimde göz yaşlarımla omzunu ıslattığımı yeni farketmiştim.
Biraz geri çekildiğimde kapının önünde durmuş adeta 'bizde gelelim mi' diye bakan iki bedeni farketmem zor olmadı. Kafamla onları onayladığımda bir sürede dördümüz sarıldık.
Ne çok sarıldınız be
(...)
Koltukta abimin bacağına uzanmış yatıyordum. O da bir yandan saçlarımla oynarken diğer yandan Hyunjin'i dinliyordu. Yani sanırım.
"Adamın mekanına gittiğimi-
Hyung sen beni dinliyor musun?""Ne dedin Hyunjin"
"Off ben kime anlatıyorum ya
Hani diyorum sen adamın mekanına geri gidicen oradan bulduğun ilk kanıtı aldığın gibi karakola gidicez falan""Hee o iş tamam ya hallederiz onu"
"Tabi canım bebeğin elinden şeker alıcaz zaten hallederiz"
Onların bu haline küçükçe kıkırdadım. Abimin yanından kalkıp yerimi Jisung'a vererek Hyunjin'in yanına gittim. Hyunjin hariç hepimiz tekrardan bir arada olmanın sevincini yaşıyorduk. O ise abimin dertleriyle uğraşıyordu.
"Aşkım biliyorum işimiz acil ama abime biraz izin ver yıllardır bu an için yaşıyor"
"Biliyorum bebeğim bende bu anı uzatmaya uğraşıyorum ama sanırım haklısın biraz daha bekleyebilir"
Gülümseyip Hyunjin'in dudağına küçük bir buse kondurdum. Neredeyse her şeyin yoluna girmiş olması harika bir duyguydu.(...)
Hyunjin
"Hyung hazır mısın?"
"İçeri giriyorum"
"Tamam dikkatli ol ve en kısa sürede çık"
Minho hyung mekana girerken ben ise 300 metre kadar uzağında saklanmış bekliyordum. Yıllardır onu zorla pis işlere sokan adamdan kurtulmanın vakti gelmişti. Adamın dikkatini dağıtıp imzalı evraklarda herhangi birisini alması bizim için yeterdi. Minho hyung geldiği gibi karakola gidicek kanıt değerindeki evrakları polislere göstericektik.
...
Aradan yarım saat geçmişti ama Minho'dan hiç bir haber yoktu. Haberleşmek için taktığımız kulaklıktan hiç ses gelmiyordu. Giderek daha da endişelenirken Minho'nun sesi gelmeye başladı.
"HYUNJİN HEMEN BURAYA GEL ADAMLAR BENİ FARKETTİ KAÇMAMIZ LAZIM ÇABUK OLL!"
Duyduklarımla beraber hızla çalıştırdığım arabayla ilerlerken duyduğum silah sesi ile kanım donmuştu.
Vurulmamıştır, değil mi?
İçimdeki korkuyu bı kenara atıp son hız Minho'nun yanına geldiğimde arabadan inicektim ki Minho yan koltuğa atladı.
"HYUNJİN HADİ SÜR SÜR GELİYORLAR"
Dışarı baktığımda sayamayacağım kadar silahlı adamı görmemle gazı kökledim. Hala arkamızdan bizi takip ettiğiklerine emin şekilde karakola vardığımızda elimizdeki evrakları polislere gösterip kısaca olayları anlattık.
10 belki 20 araba ile polisler verdiğimiz adrese doğru gidince şaşkın bakışlarımızı gizleyememiştik. O halimizle giden arabalara bakarken arkamızdan gelen polis konuştu.
"Bu bahsettiğiniz adam yıllardır aranan bir mafya lideri şansa baksana karakola 5 dakika mesafedeymiş mekanı"
Polisin dedikleri ile daha da şaşırırken arkamızdaki polis Minho hyung'un kısa bir ifadesini almak için çağırdı. Yarım saatin ardından da bize teşekkürlerini sundular ve eve gidebiliceğimizi her şeyin bittiğini söylediler.
Karakoldan çıkıp arabaya geri bindiğimizde Minho hyung şaşkınlığını gizlemeyerek bana baktı ve
"Ne yani bitti mi?" Dedi
"Evet"dedim ona gülümseyerek
"Bitti"
Ne yani cidden bitti mi?Çok garip hissediyorum neredeyse 5 ay oldu bu fice başlayalı ve bitti
Amaa özel bölümsüz olur mu olmazz
Özel bölümler içinde çok güzel fikirlerim var
Son bölümün şerefine oy verirseniz sevinirimm ve sonuna kadar okuyup destek veren herkese çok teşekkür ederim umarım sizi mutlu edebilmişimdirr
Son
Gelecekten geliyorum VE BU NE AGLİCAM
buraya kadar iğrenç kalemine katlanan herkese teşekkür ederim
Ben bile tekrar okurken nefret kusuyorum fice neden okudunuz ki bu kadar😭
Fic tamamen kaos ve geçiş bölümlerinden oluşuyor amk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Today different will happen~Hyunlix
Fanfiction"Beni bırakırsanız istediğiniz kadar para verebilirim" "istediğim şey para değil bay Lee" (...) Felix gözlerini kapatmıştı adamın nefesini yüzünde hissediyordu. Dudaklarına değen dolgunlukları hissetmesi çok sürmemişti... NOT: Fic eskiden kaldığı...