Rahatsız olucaksanız bu bölümü geçip direkt 11den devam edebilirsiniz
Benden harika bi smut beklemeyin ilk defa yazıcam
Hyunjin kulağıma doğru yaklaştı ve
"bana bi daha yalan söyleme bebeğim"
dedi ardından biraz geri çekildi. Yüzümü incelemeye başladı.
"Yakından daha da güzelsin"
ve sertçe dudaklarıma yapıştı. O kadar sert ve uzun öpüyorduki nefes alamıyordum. Geri çekildiğinde nefesimi düzenlemeye çalıştım. Hiç beklemeden boynuma yapıştı. Yer yer emiyor ve ısırıyordu. Boynum çok hassastı bu yüzden inlememek için kendimi zor tutuyordum.
İstemeden ağzımdan küçük bir inleme çıktığında gülümsedi "çok hassassın tatlım". "Hyunjin b-bıra-" daha sözümü tamamlayamadan dudağıma yapıştı. Konuşurken öptüğü için ağzım hafif açıktı oda fırsatı bilip dilini dilim ile buluşturdu. Onu ittirmek istiyordum ama imkansızdı ellerimi sıkıca tutuyordu. Tekrardan geri çekildiğinde çığlık attım beni bırakması için ama faydasızdı.
Hyunjin biraz geri çekildi ve tişörtünü çıkardı ardından bana "soyun" dedi ve ellerimi bıraktı. Genede hala bacaklarımın üzerine eli ile baskı yapıyordu o yüzden yerimden kalkamazdım. "Zor yolu mu seçiceksin" dedi. Ben tabiki bişey yapamıyordum. Ellerini tişörtüme attı ve saniyede yer ile buluşturdu. "N-ne yapıyorsun sen be" Hyunjin birşey demeden yataktan kalktı ve çekmeceden bir şey alıp yanıma geri geldi. Hiç zorlanmadan beni yüz üstü yatırdı ve ellerimi bi hamlede tutup soğuk bir demire geçirdi. BENİ YATAĞA KELEPÇELEMİŞTİ.
Ellerimi çekiştirdim ardından Hyunjine yalvardım resmen "lütfen lütfen Hyunjin çıkar şunu" kendimi daha da korumasız hissediyordum.Ellerini vücudumda gezdirmeye başaldı. Ardından altımdaki pantolonu çıkarmaya başladı. "Hyunjin HYUNJIN lütfen dur yapma"
"Bebeğim senin o harika bedeninin her yerini ezbere biliyorum benden utanma" pantolonumu tamamen çıkardığında üzerimde sadece boxerım kalmıştı. Hyunjin kendi pantalonunuda yerle buluşturduğunda daha da gerilmiştim. Yüz üstü yattığım için onu göremiyordum ama o sinsi gülüşünü hissediyordum. Durmadan Hyunjin'e durması için yalvarıyordum ama tabiki dinlemiyordu beni.Bacaklarımı kaldırıp dizlerimin(diz kapaklarımın) üzerinde durmamı sağladı. Yüzünü boxerıma yaklaştırdı ve ağzıyla çıkardı yavaşça. "Hyunjin lütfen yapma bunu lütfen sana yalvarıyorum bunu yapma" ağlamaklı bir ses tonuyla konuşuyordum. Hyunjin ne dediğimi dinlemiyordu hatta belki beni duymuyordu bile.
2 parmağını ağzıma doğru uzattı ve "yala" dedi. Tabiki öyle birşey yapmıyıcaktım. Hyunjin dediğini tekrarladı. Ardından "her şeyi kendin için zorlaştırıyorsun tatlım" dedi ve zorla parmaklarını ağzıma soktu. Parmaklarını geri çıkardığında sırıl sıklamdı. Son bir umutla Hyunjin'e yalvardım ama kafasına koymuştu bi kere yapıcaktı. 2 parmağını aynı anda deliğime soktu. Kendimi tutamayıp inlediğimde küçük bir gülüş attı. İnlemem onun çok hoşuna gidiyordu.
Hyunjin parmaklarını oynatarak Deliğimi genişletmeye başladı
"Hyun-ahhh duu-Aahhhh"
iki parmağını aynı anda geri çektiğinde yine küçük bir şekilde inledim. Hyunjin'in boxerını yerde görünce gözümü kapattım ve sadece bekledim. Zaten başka bir şey yapamazdım. Hyunjin penisinim başını içime soktuğunda çok sesli inledim. Hyunjin bunun üzerine kendini biraz daha içime itti.
"Aahh yeteeaahhh"
inlemelerim arasında boğuk bi şekilde ona durmasını söylüyordum ama anlaşılmıyordu bile.
"Seni bu gece zevkten ağlatıcam bebeğim"
Ellerini sırtıma koydu ve kendini tamamen içime itti o anda inlemem çığlığa dönüşmüştü. Ardındanda hıçkırarak ağlamaya başladım.
"Bebeğim çok darsın"
Ağlamak dışında bir sey yapamıyordum içim çok doluydu. Kendimi daha fazla tutamayıp boşaldım. Hyunjin içimde git gel yapmaya başlamıştı ve ben artık inlemelerimi tutamıyordum. İmkansızdı. Hyunjin hızlı bir sekilde içimden çıkıp tekrar girdi ve tekrar ve tekrar. Oda içime boşalmıştı. Çok yorulmuştum. İnlemekten sesim kısılmıştı ama Hyunjin asla durmuyordu. Yılların acısını benden çıkarıyordu resmen.
3.kez boşaldığımda Hyunjin içimden çıktı. Oda 2 kez boşalmıştı. Elimdeki kelepçeleri çıkardı ama benim kıpırdıyıcak halim yoktu. Beni kucağına aldı ve banyoya götürdü. Beni yıkadıktan sonra kendini de temizledi ve duştan çıktık. Ben hala kendime gelememiştim. Hyunjin beni giydirirken biraz da olsun kendime geldim.
"kendim giyerim bırak artık beni"
"Sana doyamıyorum güzelim"
Üstümü giydikten sonra yatağa yatırdı . Beni hala bırakmıyodu. Yanıma gelicektiki ama gelirse kalkıcağımı söylediğimde odadan çıktı. Çok yormuştu beni kıpırdıyıcak halim dahi yoktu gözümü kapattığım anda uyumuştum.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Biliyorum çok kötü oldu kusura bakmayın benden bu kadar.Bu bölümü yayınlamak istemiyordum ama cesaret geldi kesin pişman olucam.
Neyse umarım istediğiniz olmuştur çok uzatmak istemedim
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Today different will happen~Hyunlix
Fanfiction"Beni bırakırsanız istediğiniz kadar para verebilirim" "istediğim şey para değil bay Lee" (...) Felix gözlerini kapatmıştı adamın nefesini yüzünde hissediyordu. Dudaklarına değen dolgunlukları hissetmesi çok sürmemişti... NOT: Fic eskiden kaldığı...