Pes etmiş sesi muhteşemdi. Adam, onu bir kere daha zorlamak istedi. "Nereye sokup çıkarmalıyım?" diye sorarken onun gözyaşlarıyla tahrik oluyordu.
"İçime. Lütfen içime sok!" diye bağırırken elleriyle yüzünü kapadı. Utanıyordu ama hissettikleri utancından daha büyüktü. Bacakları uyuşmuştu ve vücudu ihtiyaçla kasılıyordu. Onun parmaklarına ihtiyacı vardı. Biraz önceki rahatsızlığının yerini zevkle kıvranan iç duvarları almıştı.
Noviez onu daha fazla zorlamadı. Parmaklarını deliğinin içinde hareket ettirmeye başladı. İleri geri yaparken bir yandan diğer elinin baş parmağıyla klitorisi de okşuyordu. Elinin altındaki bedenin eridiğini hissetti. O bu kadar tatlıyken daha önce elde etmek için hiçbir şey yapmamasına kızdı. Daha önce kılıç tutarken, tüm seksiliğiyle büyü yaparken onun kıçını tokatlamalıydı. Onun istemediğini bildiğinden hislerini kalbine gömmüştü. Şimdi evlenmek zorunda kaldıklarında bu seksi kadın kendi isteğiyle ona gelmişti ve ıslaklığıyla parmaklarını emiyordu. Deliğinin içinde parmaklarının değil, penisinin olması gerektiği düşüncesi adamın kendini kaybetmesi için yeterliydi.
"Ahhhhhhhh."
Bağırışları, kıçından yükselen 'şap şap' sesleriyle karıştı. O kadar ıslaktı ki parmakları içinde hareket ederken ses bütün odada yankılanıyordu. Adam, onun ahlaksız sesini daha çok dinlemek istedi. Parmaklarını sokarken aniden içinde çaprazladı. Bunu yapmasıyla Mereo belini kaldırdı ve yüksek bir sesle çığlık attı.
Klitorisi okşamayı bırakmıştı ama hâlâ okşuyormuş gibi hissediyordu. Onun bıraktığını fark edemedi bile. Sadece içindeki parmaklara odaklandı ve git gel yaparak deliğini doldurmasını hissetti. Girişinin içinde bir nokta şişip kabarmıştı ve parmaklar her o noktaya sürtündüğünde çıldırmış gibi bağırıyordu.
Zihni hissettiği yoğun zevkle bulandı. Gözlerinden yaşlar akıyordu. Daha önce hiç böyle duygular hissetmemişti. Senelerdir özgürdü. Her türlü duyguyu tattığını düşünmüştü ama o da ne? Şu an hissettikleri daha önce hiç yaşamadığı türdendi. Yalnızca iki parmakla ağlıyor, bağırıyor, yalvarıyor ve ahlaksız şeyler söylüyordu.
Noviez onun bu kadar iyi olabileceğini tahmin edememişti. İç duvarları kasılıp parmaklarını sıkıştırıyordu. Bir kadının ilk seksine böyle tepki verdiğini ne görmüş ne duymuştu. Tahmin ettiği gibi, Mereo farklıydı. Sanki ona özel yaratılmış gibiydi. Her şeyi büyüleyiciydi, her şeyi...
Bacaklarını uzatan Mereo, kendini ona doğru ittirerek parmakları daha derine almaya çalıştı. Tabii ki becerememişti. Noviez diğer eliyle onun bacağını tutarak sakinleştirmeye çalıştı. Orgazmın sınırlarında olmalıydı. Noviez onun tatlı sesini ve boşalmasını izleyeceği için heyecanlandı. Bunun heyecanıyla parmaklarını büktü ve ıslak etini daha fazla uyardı.
"Daha..." diye bir ses çıktı dudaklarından.
"Daha hızlı mı olayım?" diye cümlesini tamamlarken onun da nefesi hızlanmıştı.
"Evet." dedi kendini zorlayarak. Mereo içgüdüsel olarak hızlanmasını istiyordu. Sona yaklaştığı için daha fazla hissetmek istiyor olmalıydı.
Noviez onun istediğini geri çevirmedi. O bir kılıç ustasıydı. Ondan iyi kılıç sallayan kimse yoktu. Şimdi salladığı şeyse karısının tatlı kalçalarıydı. Hızlanabildiği kadar hızlandı ve onun ıslanmış deliğini tatmin etmeye çalıştı. Sesler o kadar yüksekti ki bacaklarının arasının tam bir göl olduğunu anlamak için sesleri dinlemek yeterliydi.
"Ahh evet. Evet. Çok iyi." diye mırıldanırken kalça ve bacak kasları da dahil olmak üzere tüm kaslarını kasıyordu. İç kaslarıyla parmaklara inanılmaz bir güçle yapışmıştı. Zevk muhteşem şekilde yoğunlaşırken içine giren parmakların parmak değil de Noviez'in penisi olduğunu düşündü. Bu düşünceyle utanmak yerine biraz daha göklere çıktı.
"Ahhhhh. Ahhhhhhh."
Çılgıncaydı. İçini dolduran his gitgide daha fazla hızlandı. O kadar hızlıydı ki gözlerinin önünde siyah noktalar uçuşuyordu. En tepeye çıktığında tüm vücudu karıncalanmaya başladı. Ayaklarını hissedemiyordu. Karıncalanma büyüdü, büyüdü ve büyüdükçe Mereo daha fazla bağırdı. En sonunda alt tarafında ani kasılma yaşadı. Yüksekten düşerken tüm vücudu sarsılarak titriyordu.
Karşısındaki manzara, kelimelerle anlatılamazdı. Her zaman arzuladığı kadını parmaklarıyla zirveye taşımıştı. İnlemeleri o kadar güzeldi ki Noviez onları tekrar duymak istedi. Islak parmaklarını kadının içinden çıkarırken onun penisini içine almaya hazır olduğundan şüphesi yoktu.
Mereo ise az önce yaşadıklarının şokuyla öylece uzanıyordu. Hâlâ titremesi geçmemişti. Bacaklarının arasındaki his ve karıncalanma duruyordu ama aklı yerine gelmişti. Az önce ne yaptıklarını anımsadığında kıpkırmızı oldu. Ne... Ne demişti? Zamanda yolculuk yapmalıydı. Söylediği tüm o ahlaksız kelimeleri geri almak istiyordu!
Adam onun ifadesinden ne düşündüğünü anladı. Üstüne uzanıp kadını sıkıştırırken dudaklarını kulaklarına doğru götürdü.
"Sorun yok. Bir karı kocayız. Benden utanma Mereo."
Benden utanma, çünkü bunu her gün sabah akşam yapmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARO KRALI (+18)
FantasíaDikkat, +18 sahneler içerir. * Şeytanlarla olan savaşta ateşkes ilan edilmişti. Karo Kralı öldürülmüştü. Yerine geçecek bir varisi yoktu. Krallık dağılmak üzereydi. Krallığın büyükleri, Kraliyet ailesinin eski soyundan ayrılan iki büyük soylu ai...