18. Bölüm *+18*

2K 35 2
                                    

  Bacaklarını adamın beline sardı ve onu tamamen içine kabul etti. Noviez, içinde hareket ederken adeta kendinden geçmişti.

  Penis içini yoğurmaya başladığında keskin acı yavaş yavaş arka plana itildi. Yerini inanılmaz bir dolgunluk hissi ve zevk alıyordu. Bu hisle birlikte Mereo da kalçalarını ritme göre sallamaya başladı. İçine her battığında sıcak sıvı bacaklarının arasından taşıyordu.

  "Bu çok iyi." derken akan sıvıdan bahsediyordu. Bacaklarının arası sıcacıktı. Sıcı onu daha da kayganlaştırdı ve içinde içinde hareket etmesini kolaylaştırdı. Her seferinde daha da ıslanıyor ve içinde gidip gelen o şeye daha da fazla yapışıyordu.

  Bunu kaç kere hayal etmişti? Kaç kere rüyalardan terden sırılsıklam bir şekilde uyanmıştı? Sayamıyordu bile. Bu muhteşem his ona kafayı yedirecekti. Noviez penisini saran içiyle ve kasılıp gevşemesiyle kendini kaybetmişti. Hayallerindeki zevkle şu an yaşadığını kıyas dahi yapamazdı.

  İçine girip çıkarken rahat durmak istemedi. Bu anı en zevklisine çevirmek istiyordu. Her hatırladıklarında akıllarına sadece zevk gelmeliydi. Noviez elini Mereo'nun kalçasına götürdü ve bir yanağını tutup ayırdı. Şimdi kıçından biri ayrılmışken içine daha çok giriyordu. Yatağı gıcırdatırcasına belini savurdu.

  "Ahhh dur. Dur!"

  Mereo zevkten ağlamak üzereydi. Midesine kadar dolgunluk hissediyordu. Kıç yanaklarından birinin ayrıldığını fark ettiğinde inledi. Hisler yoğun olmaya başladığında istemsizce durmasını sayıklamaya başlamıştı.

  "Mereo sana duramayacağımı söyledim." derken daha da hızlandı. İçinde rahatça kayıyordu. O kadar ıslak ve kaygandı ki penisini direkt içine alıyordu. Her soktuğunda şap şap sesler yükseliyordu. Öyle yüksekti ki bu sesler sanki suyu tokatlıyormuş gibiydi. Noviez bu düşünceyle gülümsedi. Gerçekten suyu tokatlıyordu ama penisiyle...

  "Sesleri duyuyor musun? Bunlar senin durmamı istemediğini gösteren seslerin. Nasıl bu kadar sulu olabilirsin? Ah beni nasıl içine çektiğini hissediyor musun Mereo?"

  Onun sözlerine cevap veremedi çünkü çığlık atmakla meşguldü. Kasları tıpkı Noviez'in söylediği gibi onu içine çekiyordu. Öylesine ritmik kasılıyordu ki bu istemsiz kasılmalar gözünü korkutmuştu.

  Noviez kendini tutamayarak kıçına bir şaplak attı. Çıkan ses şap şap seslerinden farklı şekilde odada yankılandı.

  Mereo acı hissetmedi çünkü onun penisini sıkıca tutuyordu. İçinde bu kadar iyi hissederken başka hiçbir şeyi hissedemeyecek kadar kendinden geçmişti. Öte yandan Noviez, attığı küçük tokatla elleri karıncalandığında hazda farklı bir boyuta geçti. Sadece çıkan ses bile onun penis ucundan sıvı akıtması için yeterliydi.

  O kadar tahrik olmuştu ki aleti patlayacakmış gibi hissediyordu. Ama henüz boşalmak için erkendi. İçinde şişip kocaman olana kadar girip çıkmaya devam etmeyi planlıyordu.

  Mereo dayanamayarak istemsiz bir şekilde inleyerek kasıldığında içiyle onun aletini sıkıştırdı. Noviez bir anlığına hareketsiz bekledi ve onun gevşemesini bekledi. Sonra iç duvarları yeniden gevşediğinde bu defa daha sert bir şekilde girip çıkmaya başlamıştı.

  "Beni nasıl sıkıştırıyorsun öyle? Muhteşemsin. Biraz daha yap." dedi kulağına doğru.

  Hoşuna gitmediğinden değildi ama nasıl yapacağını bilmiyordu. Bu yüzden iç kasları yerine bacaklarını kastı. Elbette biraz önceki gibi olmamıştı.

  "Ah Mereo çok iyisin. Daha derine girmek istiyorum."

  Dudakları kulağını gıdıklarken ahlaksız sözleri kesilmedi. İlginç bir şekilde Mereo, bu sözleri dinlerken daha da fazla zevk aldığını fark etti. Bu sözleri daha çok duymak istiyordu. Aletinin altında kıvranırken kulağına onu nasıl becerdiğini fısıldamasını istiyordu. Aletinin nasıl hissettirdiğini sormasını ve kalçalarından akan suların kaynağından bahsetmesini...

  Adam onun istediğini duymuş gibi bu defa diğer elini göğüslerine attı. Göğüs ucunu okşamaya başladığında "Güzel tepeni okşamaya devam ediyor musun karıcığım?" diye sordu.

  Klitorisinden bahsediyordu. Mereo o an parmaklarının bir an bile durmadığını fark etti. O kadar transa geçmişti ki kendini okşadığını bile unutmuştu. Bunu hatırladığında ve aynı anda adamın göğüs ucunu okşamaya başlamasıyla deminki gibi göğe yükselmeye başlamıştı. Şimdi içi adamın aletiyle uyarılırken göğüs ucu parmaklarının arasında sıkışıyordu. Aynı zamanda klitorisi uyaran Mereo, çığlık atmaya başladı.

KARO KRALI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin