19. Bölüm *+18*

1.8K 33 4
                                    

"Noviez ahhhhhhh Bu harika. Daha fazla istiyorum. Daha derine... Daha hızlı ol!"

Çığlıkları bacaklarından akan sularla doğru orantıdaydı. Noviez altında kıvranan şahesere dikkatle baktı. Bu kadın... İlk seferi olduğuna emin miydi? Ne istediğini nasıl bu kadar iyi biliyordu?

Elini göğüs ucundan çekip destek almak için yatağa koydu. Güzel bir pozisyon aldığında belini deminkinden iki kat hızlı bir şekilde sallamaya başladı. Aynı zamanda şimdi çok daha derine girmek için kendini zorluyordu. Her git gel yaptığında penisi köküne kadar içine soktu.

O kadar hızlıydı ki Mereo gözlerinin önünde uçuşmaya başlayan noktalarla kör olduğunu düşündü. Bütün içi adama yapışmıştı ve içinde hareket ettikçe penisin büyüdüğünü hissediyordu. Penis büyüdükçe zevkin katlanılamaz bir boyuta geldiğini fark etti. Elini klitorisinden çekerken adamın boynuna sarıldı.

Şimdi hem bacaklarını beline sarmış, hem de kolunu boynuna dolamıştı. Tamamen adamdan destek alırken bacaklarını yana doğru daha fazla açtı. Bunu yapmasıyla penisin altındaki toplara kadar içine batması bir olmuştu.

"Çok iyisin. Aynen böyle daha çok al. Hepsini içine al Mereo."

Kocaman aletin hepsini aldığında içinde oluşan his tarif edilemezdi. Rahim ağzına kadar dürtüldüğünü hissediyordu. Başı her çıkarıp soktuğunda hassas rahim ağzına çarpıyordu.

"Noviez ben... Ahhhhhhhhh ben. Ahhhhhhhhhhhh."

Boşalmak üzere olduğunu dahi söyleyemedi. Bütün vücudu aniden şiddetli şekilde kasıldığında iki büklüm oldu. Beli kıvrılırken adam yavaşlamak yerine daha da hızlandı. Doruğa o kadar şiddetli ulaşmıştı ki şoktan titriyordu.

Bağıra bağıra boşalmaya devam etti. Bütün iç duvarları kontrolsüzce kasılıyordu. Titremeler ve zevk tüm vücuduna yayıldı. İçindeki şişmiş penis rahim ağzını dürtmeye devam ediyordu. Boşaldığı için oluşan ıslaklık kayganlığı çılgınca bir seviyeye çıkarmıştı.

Boşalmıştı ama kasılmaları durmadı. Zevk hâlâ oradaydı. Olduğu gibi hatta daha şiddetli şekilde duruyordu. Normalde boşaldıktan sonra rahatlayacağını düşünen Mereo için şok ediciydi. Zevk, eskisinden çok daha fazlaydı.

"Mereo içine bırakacağım." dedi Noviez onun içinde bulunduğu durumu anlamayarak. Gelmek üzereydi ve bu sebeple Mereo'nun olağandışı durumunu fark edememişti.

Mereo ise boşalmasına rağmen içinde gidip gelen penisle birlikte titremeye devam ediyordu. Çılgıncaydı. O kadar güzeldi ki orgazm anından bile daha zevkliydi. Penis içinde kayarken tüm beli, sırtı, hatta göğüsleri bile karıncalanıyordu.

Zevkten nefesi kesildi. Hiçbir şey yapamıyordu. Hareket bile edemedi. Sadece içine müthiş bir hızla girip çıkan alete odaklandı. Alt kısmı tamamen sular içindeydi. Sesler çok tahrik ediciydi ve hiçbir uyaran olmamasına rağmen sızlayan göğüsleri ona hiç yardımcı olmuyordu. Bütün vücudu aniden karıncalandı ve içindeki kocaman olmuş aleti sıkıştırdı.

Çığlık dahi atamadı. Az öncekinden daha şiddetti şekilde kasılırken bacaklarının arasından bir sıvı döküldüğünü hissetti. Bütün iç duvarı şiddetle kasılıyordu. Kontrolsüzce titriyor, kasılıyor, inanılmaz bir orgazm yaşıyordu. Art arda iki defa...

Noviez onun yeniden boşaldığını gördüğünde penisinin girdiği ıslaklığı fark etti. İkinci boşalmasında fışkıran su inanılmaz miktardaydı. Sanki gerçekten de bir göle dalıyor gibiydi. Onun kasılmaları aletini öyle bir sıkmıştı ki Noviez kendine daha fazla hakim olamadı.

Kendini sonuna kadar içine batırdı ve her şeyini içine bıraktı. İlk defa böyle bir boşalma yaşıyordu. Bütün meni penisinden fışkırmıştı ve onun bacak arasından akmaya başladı. Adam, hayatında ilk defa bu kadar şiddetli bir boşalma yaşamıştı.

İnanılmaz şekilde rahatladığını hissetti. Tüm tohumlarını içine akıtırken zevkten farkı şekilde adeta üstünden büyük bir yük kalkmıştı. Neden böyle hissediyordu? Rüyalarında görüp onu bu zamana dek asla elde edemediği için miydi? Şimdi elde etmişti. Kadın kendi istekleriyle bacaklarını açmış ve aletini yutmuştu. Onu tatmin eden şey bu muydu?

Bunun da etkisi vardı tabii ama Noviez cevabın farklı olduğunu düşündü. Bu, âşık olduğu insanla yapmanın verdiği zevkti. Her ne kadar bu evlilik kendi istekleriyle olmasa da bunca yıl içinde tuttuğu duyguların ortaya çıkmasını sağlamıştı. Bu duygular tehlikeli duygulardı çünkü Noviez, bir kez tattığında asla bırakamayacağını biliyordu.

KARO KRALI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin